ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ق.ظ

برکت

هفته ای یک روز  ، اون هم یک ساعت مباحثه داریم ، 

وقتی یکساعت تمام شد ، گفتم:  بحث بسیار مفیدی بود ان شاالله هفته آینده ادامه اش را صحبت میکنیم

وجد و ابتهاج در چهره اش هویدا بود ، میگفت کاش وقت اجازه میداد و به جای یک ساعت ، سه ساعت بود جلسه مان، تا ته مسئله رو میرفتیم و بازش میکردیم. خیلی این بحثها خوبه...

چندمین بار بود که این آرزو رو کرده بود

گفتم:  من کلا در روز به خاطر حجم کاری زیاد ، نهایتا یکساعت وقت مطالعه دارم،  به خاطر همین ساعت کاری زیاد وقتی میام خونه دیگه باید کنار خانواده باشم تا وقت خواب ، لذا اگه صبح ها بیدار بشم یه وقتی گیرم میاد اگرم بیدار نشم که هیچی...

یه زمانی وقتی خانمم میخواست بره خونه پدرش ، خوشحال میشدم و با خودم میگفتم ، وقت بیشتری برای مطالعه و پرداختن به دغدغه های خودم گیرم میاد. اما چند باری که رفت، دیدم برکتی که خدا در اون نیم ساعتها و یک ساعت ها قرار داد در وقتهای وسیع بدون همسرم وجود نداره... حالا وقتی میگه برم خونه پدرم خوشحال نمیشم... چون یه سری چیزهای خوب هم باهاش میره:  «برکت»

حالا این یکساعت برکتی توش هست که ممکنه توی سه ساعت و چهار ساعت نباشه... برکت مهمه نه کمیت زمانی، ما برای نتیجه گرفتن در بحث نیازمند برکتیم نه وسعت کَمّی زمان...

۹۵/۱۲/۱۰
ن. .ا

نظرات  (۳)

۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۲۱ دچــ ــــار
التماس دعای برکت داریم :)
+ مباحثه رو خیلی دوست دارم...
پاسخ:
مباحثه بیشتر شما رو دوست داره... :)


۱۰ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۵۴ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
بحث اینه که آدم همیشه وقتی کمتر وقت داره بیشتر ازش استفاده میکنه
بعضی دوستان معظم به من بیچاره خرده میگرفتند وقتی این چیزها رو می نوشتم...
 
انگار باورش برای یه عده ای سخته!
پاسخ:
اگه این نظرتون در پاسخ اون نظر خصوصی هست باید عرض کنم: واقعا کار سختی هست... بیداری مردم