ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ

یا زهرا

مدینه رفتی به پا بوسه مادرت زهرا یاد ما هم باش


به دیدار قبر مخفی از کوچه ها رفتی یاد ما هم باش 

 

 

 

 

 

 

این روزها همه چیز سنگین است... همه چیز...

آنقدر سنگین که کلمات هم سر به گریبان غم فرو بردند و میلی به جلوه گری ندارند...

 

اما ای اُمِّ حضرت ختمی مرتبت ، ای اُمِّ ابیها :

برای رسیدن به توحید قرآنی "قل هو الله احد" باید از سوره تبت "تبت یدا ابی لهب وتب" عبور کرد...

کسی که  خواهان توحید قرآنی باشد ابی لهب ها در پیش دارد... بدون گذر از کُتَلِ ابی لهب ها کسی به این توحید قرآنی محمدی نخواهد رسید...

مدتهاست دل دل میکنم ... برای مواجهه با ابی لهب ها...

راستش را بخواهید شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حایل را به اندازه خودم میفهمم... شجاعت میخواهم...

باید به دریا بزنم اما دل دل میکنم...

 

یک دلِگی ام را هم از شما میخواهم...

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت:

شنیدم ملاصدرا در شرح اصول کافی وقتی به این حدیث از امام سجاد رسید اشک از چشمانش سرازیر شد: 

 

"إنّ الله عزّوجلّ علم أنَّه یکون فی آخر الزّمان أقوام مُتعمِّقون, فأنزل الله تعالى "قُل هو اللهُ احدٌ"و الآیات من سورة الحدید إلى قوله "وهو علیمٌ بذات الصّدور" فمن رام وراء ذلک فقد هلک /

 

به راستی خدای عزّوجلّ می دانست که در آخرالزّمان مردمی کاوشگر و ژرف نگر می آیند، از این رو "قل هو الله احد" را نازل کرد و آیاتی از سوره  حدید تا آنجا که می فرماید "و هو علیم بذات الصدور" ، هرکس در خداشناسی فراسوی این ها را بجوید هلاک شده است."

 

یا حضرت زهرا... کاش ما هم این سعه را داشته باشیم که این سوره را درک کنیم... کاش ما هم اون اعتدال و سعه رو داشته باشیم که در زمره اون "فی آخر الزمان اقوام متعمقون" در آییم

 

 

۹۵/۱۲/۱۱
ن. .ا

نظرات  (۷)

میدونم مطلب نیم کاره دارم...
اما این روزها...

فاطمیه هست
۱۱ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۳ دچــ ــــار
تفنگت را زمین نگذار:)
سلام...
فاطمیه
انقدر سنگینه
که ادم فقط میتونه سکوت کنه
و محو صداها و خبرهایی بشه که تو این روزها هست...
یه جهانه این سکوت....
مأجور باشید ان شاءالله.
این غم کجا برم که تو را مردها زدند:((
تسلیت میگم شهادت  حضرت  زهرا رو..
التماس دعا دارم...
ثابت قدم باشید ان  شاءالله...
شهادت حضرت زهرا(س) رو تسلیت میگم