ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۰ ق.ظ

نتیجه ی تلاش جمع...+ یک نمونه منتشر شده


این هم یک نمونه منتشر شده در کانال:




خب اینها نهایی شده قابها هستن...

دیگه الان شبیه بعد از انتخاباته... هر ضعفی داره... دیگه به بزرگواری خودتون ببخشید...

ان شا الله در قابهای دیگه این ضعفها رو نداشته باشیم...

باید تمرکزمون رو در این حوزه بذاریم روی تولید محتوا...


التماس دعا


بعدا نوشت:

فقط مونده لوگوی بصیرت که باید طراحی بشه و پای قابها قرار بگیره... که تا تکمیل لوگو فعلا مطلب بدون لوگو منتشر میشه...

توکل به خدا...


از ویژگی های کار جمعی اینه که باید نظر جمع تامین بشه نه نظر فرد...

من نظرم این بود که هنوز تصاویر می بایست مات تر و رنگهاش خودنمایی کمتری میداشت تا تمرکز اصلی می رفت روی متن... اما نظر دوستان چیز دیگری بود...

به نظرم نفس این حرکته مهمه... و نواقصش هم به مرور رفع خواهد شد

۹۶/۰۳/۱۳
ن. .ا

نظرات  (۱۶)

هنوز ایراد زیاد داره
اما تا اینجا پیش بردن , توی اوج شلوغی کاراشون , جای شکر داره
اینها قابهایی هست که بناست در کانال بصیرت برای مطالب کوتاه معرفتی ازشون استفاده بشه
پاسخ:
ممنونم از بزرگوارانی که تایید کردن... 
واقف به ضعفهاش هستم اما تایید شما روحیه داد به من
تشکر...
بسیار خوب. خدا قوت!
این پرنده‌ی پایین از آن پروانه‌ی اولیه بهتر است.
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۱ تبارک منصوری
خیلی خوب شدن، خسته نباشید. 
بسیار زیبا، بخصوص دوتای وسطی....
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۷ شبنم بیقرار
از دومیه بیشتر خوشم اومد!گنجشگ خیلی بهتر از پروانه شده!
راستش من اصلا دوست ندارم از نظرم اصلا شیک و خیلی جوون پسند نیستن
البته اینو میگم چون دلم میخواد امثال شما موفق باشن در این راه و هیچ بی احترامی ای در کار نیست.
پاسخ:
خیلی خوبه که نظرتون رو راحت و صریح میگید... حتما برای بهتر شدن کار هست...
قبول دارم که ممکنه یه سری جوونا نپسندن ... اما یه سری هم میپسندن مثل همینایی که تایید کردن...
خب طبیعی هست که نتونم در یک قاب همه رو راضی کنم...
برای جذب حداکثری برنامه ام اینه که در قابهای دیگه کاملا سبک رو عوض کنم... مثلا شاید اون دسته از مخاطبانی که این تیپ قاب رو نپسندیدن قابهای طنز یا سیاسی رو بپسندن
سبک اونها کاملا متفاوته...
البته قبول دارم همین هم ضعفهای زیادی داره
منتها باید راه افتاد... تا اونجایی که شرایط اجازه بده ضعفها رو برطرف مبکنم... اجازه هم نداد کار متوقف نمیشه به خاطر چند ضعف...
بنظر من سادگی قشنگ تره .
پاسخ:
یعنی این شلوغ و پیچیده شده؟
از مشارکت همه بزرگواران تشکر میکنم
چه اونایی که تایید کردن ... موجب دلگرمی بیشتر شدن...
چه اونایی که پیشنهاد و انتقاد داشتن... اثر بعضی از پیشنهادها و انتقادها رو میبینید...
اینها نتیجه هم افزایی هست...
باید این فرهنگ در ما نهادینه بشه و یادمون باشه حضرت بقیه الله در بستر "جمعه" که از مصدر "جمع" میاد ظهور میفرمایند...
جمع شدن و فرهنگ با جمع هم افزایی کردن  رو سبک زندگی مون قرار بدیم...
سلام
الان بنظرم خیلی بهتر شد،پس زمینه اش مات تر شد و طرح ها خودشون رو بهتر نشون میدن.
الان به تنهایی شاید زیبا نباشه خیلی اما نوشته ها رو که توش تصور میکنم بنظرم خیلی رنگ بندی و کادر مناسب هستش...و خیلی بهتر از نمونه های قبلی که پر رنگ تر و شاداب تر بود
این رنگ ها انگار روح عقلانی فلسفی اش بهش داده.

و اینکه به قول شما اصل همینه که ما هم افزایی جمعی یاد بگیریم و شروع کنیم...یه شروع برنامه ریزی شده باید داشت،اما حساس نباید بشیم..درس خوبی بود،ممنونم
پاسخ:
سلام علیکم

بله نسبت به قبلش خیلی بهتر شده...

ان شا الله اهل جمعه بشیم... که فقط اهل جمعه اهل تمام هفته هستن... و منتظران واقعی هستن...
چون جمعه ، جمع کل هفته هست... چون که صد آمد نود هم پیش ماست
خدا قوت.
موفق باشید
بله ، البته از نظر من 
بنظرم یه کادر ساده تر و کمتر استفاده شدن از رنگ های مختلف قشنگ تره  .
پاسخ:
بله
خیلی ها نظر شما رو دارن...
حتما در قابهای بعدی مد نظر خواهد بود

مقبول و مستحسن است.

خدا این جمع خوش ذوق را برای اسلام عزیز حفظ کند.
پاسخ:
:)
چقدر خوب :)
پاسخ:
نظرتون عوض شد؟!

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۸ شبنم بیقرار
خیلی هم عالی! نه به خاطر این که طرح بدون نقصه چون شروع یه حرکته عالیه!

ان شاء الله قدم به قدم بهترم میشه!من که خیلی بیشتر از قبل خوشم اومد.
پاسخ:
ان شا الله بتونیم برنامه های بعدیمون رو پیاده کنیم... اصلا عجله نداریم... 
برنامه های خیلی بهتری در ذهن داریم... که توان اجرایی اش رو هم داریم... البته با کمی همت...

فقط خدا کنه خللی در روندمون ایجاد نشه...
نه در مورد جوابتون به کامنتم عرض کردم
بسیار عالی و زیبا 
مبارکه

فقط فونت نوشته ها رو نستعلق نکنید
تجربه ی کار فرهنگی من با جوونا بهم یاد داده که خیلی ها گارد بسیار شدید نسبت به این فونت دارن و اصن زحمت نمی دن بخوننش... یه فونتی استفاده کنید که وقتی طرف نمی خواد بخوندش هم چشماش روش میخ بشه و نوشته هه رو بخونه... یه فونت ساده و روان و زیبا...



پاسخ:
پیشنهاد بسیار خوبیه
حتما روش فکر میشه