ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳ ب.ظ

شهید محسن حججی

راستش من همیشه عقبم

اونوقتی که باید به حرف بیام زبانم بسته است...

نمیدونم چه علتی یا حکمتی داره...

شهرت بدون هماهنگی و ناگهانی و فراگیر شهید حججی خیلی برام سوال برانگیزه...

در موردش زبانم و بیانم یاری نمیکنن اما میتونم یه نوشته ای رو براتون بذارم که به نظرم قابل تامل و زیباست...


۹۶/۰۷/۰۵
ن. .ا

نظرات  (۳)

۰۵ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۷ عباس زاده
سلام علیکم مومن
عارضم به خدمت شما که یکی از روحانیانی که در برنامه سمت خدا میاد و اصفهانی هست یه خاطره ای رو از ایشون تعریف کردند که میومدند خادمی هیئتی حدود 60 کیلومتر دورتر از نجف آباد و بر میگشتند
شهید گفته بوده که من جایی مثل آشپزخانه باشم که جلوی چشم نباشم زیاد
ایشون میگفت نمیخواست زیاد دیده بشه و خدا اینطور بهش آبرو داد و به همه شناسوندنشون

دومین چیزیکه به نظرم ایشون روخیلی بُلد کرد اخلاص ایشون هست
عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب

پاسخ:
سلام برادر

بله... واقعا هر چه گمنام تر ، شهره ی آفاق تر...
باید یاد بگیریم...
سلام

به نظرم اون چیزی که آقا فرمود در موردش ختم کلامه
گفتن خدا این شهید رو عزیز کرده
گفتن نیت این شهید،نیت پاکی بودی
و مهم تر از همه اینکه به موقع عمل کرد

این چندمین باره که آقا تاکید میکنن،انقلابیون به موقع عمل کنن
پاسخ:
سلام
واقعا نکات بسیار کلیدی ای رو فرمودن

و نکته ی آخر هم خیلی این روزها دغدغه ی منه...
راستش نگران خودم هستم ... کاری با کسی ندارم...
به موقع عمل کردن فقط یک عقیده یا فکر سالم نمیخواد... بلکه یه سبک زندگی جهادی میخواد...
اینکه این سبک زندگی در زندگیم کمرنگ بشه نگرانم...
۰۸ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۲ سوره کوثر
جدا از اینکه محسن حججی یه بچه جهادی بود، 

رمز موفقیتش، همون که ساقی گفت، انقلابی بودن و به موقع عمل کردنه.

برای همین خدا، عاشقی این جوون با خودش رو رسوا کرد ...