ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ق.ظ

معرفی یک وبلاگ خوب

امروز با وبلاگی آشنا شدم که وقتی مطالبش رو میخوندم هی سر تایید تکان میدادم و هی در دلم احسنت و بارک الله میگفتم...

من فرصت نکردم همه مطالب ایشان رو بخونم... لذا حکم قطعی در مورد ایشون نمیدم اما اون اندازه که خوندم فوق العاده بود...


در وبلاگ من دوستانی بودن که از واقعا طالب مطالب معرفتی بودن... پیشنهاد میکنم پیگیر مطالب این دوست طلبه مون باشید...

ایشون رو نمی شناسم اما امیدوارم تعامل خوبی با مخاطب برقرار کنن... ان شا الله همین طور هست... چون اون مطالب خوب با تعامل خوب نتیجه فوق العاده ای خواهد داشت...


بالای وب ایشون لینک یکی دو تا وب دیگه هم هست نمیدونم از خودشه یا دیگری... به اون لینکها نتونستم سر بزنم...

بقیه پیگیری ها با خودتون...

خودتون عاقلید... ببینید به دردتون میخوره یا نه...

تحلیل های ایشون رو در باب معرفت نفس بسیار عاقلانه دیدم...


اما من فرصت نکردم همه اش رو بخونم... شما بخونید و اگر پسندیدید استفاده کنید از مطالبش...

دیدم وبلاگم رو تعطیل کردم... و معلوم نیست کی برگردم... وقتی به وب ایشون برخوردم خیلی خوشحال شدم... برای بهره مخاطبانم... و البته خودم به اندازه وقت...

الحمدلله...


وبلاگ معرفت نفس

۹۶/۰۸/۰۱
ن. .ا

نظرات  (۱۰)

تعامل داشتن در فضای وبلاگ نویسی بسیار هنر میخواد...
منظورم از تعامل ، صرفا ارتباط نیست... ارتباط برقرار کردن و زیاد کردن مخاطب کار سختی نیست...
منظورم تعاملی هست که هم جذب کنی... هم خودت رو غرق نکنه... هم به جای نمایاندن خود... خدا رو بنمایی...

خیلی دوست دارم قدرت برقرای همچین تعاملی رو پیدا کنم... 
هنر و سعه وجودی همچین تعاملی رو داشته باشیم خدا تمام موانع رو از سر راه ما برمیداره تا بتونیم کارمون رو انجام بدیم... اگر مانعی میبینید یقیه اون مانع رو جمع نکنید... در خودتون دقیق و لطیف بشید... احتمالا گیرهایی وجود داره...



پاسخ:
موانع، در نظام خلقت بیکار نیستن بیان سراغ ما... باور کنیم این رو...

حاوی پیام هستن...

وقت این موانع یا همون جنود الهی رو نگیریم... پیام رو بگیریم رد میشن...

این موانع نیستن که ما رو اذیت میکنن... این ما هستیم که با نگرفتن پیام خدا ، اونها رو اذیت و معطل میکنیم


۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۸:۱۲ °° مریم °°
سلام
ممنون از معرفی وبلاگ. 
پاسخ:
سلام علیکم
ان شا الله مفید باشه براتون
۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۳ جناب دچـ ــــار
باشه دنبال می کنیم اما تو چیز دیگری شیخ :)

پاسخ:
این حرف شعاره...

اگه به دردت میخوره به خاطر خودت دنبال کن... اگرم به درد نمیخوره که رها کن...

چون من خاطر شماها رو میخواستم و معرفی کردم... اگر مفید یافتی برای خاطر خودت دنبال کن...

یا علی
۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۹ جناب دچـ ــــار
بخاطر خودم یا خدا؟ :)
پاسخ:
به خاطر همون خودی که از خدا جدا نیست...
۰۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۳۱ جناب دچـ ــــار
یعنی اون خودی که از خدا جداست اون خودی که از خدا جدا نیست رو به خودش ترجیح بده!؟
پاسخ:
بله

و بهتره بگیم اون خودی که از خدا جداست به اصل خودش رجعت کنه تا دریابه قبل از رجعت چیزی نبود...
البته میشه بسط بیشتری داد که... این زمان بگذار تا وقت دگر
ایشون رو دنبال میکنم ، واقعا مطالبشون عالیه
پاسخ:
همینطوره
خدا حفظشون کنه
ضمن تشکر از کار خوبت
ایشالا که هرطور تونستی واسطه فیض باشی.
پاسخ:
سلام برادر...

تشکر شما بزرگواری شما رو میرسونه...
اما کاری که خوب باشه موجب تعالی انسان میشه... اون هم نه در زمانهای بعد... بلکه همون لحظه... جزا ، نفس عمل است...

دعای دومتون خیلی عالی بود.. ان شا الله
سلام علیکم
خدا خیرتان دهد! ان شاء الله بتوانیم استفاده کنیم!
پاسخ:
سلام علیکم
انشا الله مفید باشه
چند تا از پستاشو خوندم
منو یاد کتاب آقای طاهرزاده انداخت
به نظرم چیز جدیدی نمیگه همون حرفای اقای طاهرزاده است
پاسخ:
چیزی نخوندم از اقای طاهرزاده
ففط میدونم توی فلسفه و عرفان شاگردیه علامه حسن زاده و ایت الله جوادی املی رو کرده
منم چیز زیادی ازش نخوندم
کلا یه کتاب و نصف ازش خوندم:)
پاسخ:
ولی به نظر انسان قوی ای میرسه به لحاظ معرفتی
اگر کتابش جذبت کرد حتما بخون...