ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۴۷ ب.ظ

به جاماندگان هم نرسیدم...

دیروز به جاماندگان هم نرسیدیم...

خودم مریض بودم... تب بچه هم پائین نمی اومد...

ده روز تمام بابت اینکه خیلی از نیروها برای اربعین بدون اینکه کسی رو جای خودشون بذارن میرفتن، کل کارخونه و تولید بهم ریخت کلی حرف و فحش از مشتری ها شنیدم...

هی به این فکر میکردم این مدل رفتن رواست؟

کسی که نیروی کمکیش رفته... فقط خودش مونده... اونم ول کرد رفت اربعین...

از جای دیگه نیرو می آوردم که کارش رو انجام بدن، کار اونجا لنگ میشد... توی این ده روز پدرم در اومد کلی هم تنش و درگیری داشتم...

بعد یه عده به من میگفتن نرفتی اربعین؟!!

چسبیدی به پول و دنیا؟!!

 

جلوشون فقط سکوت کردم... نگفتم من موندم تا بی تدبیرانه رفتن شما رو مدیریت کنم که وقتی برمیگردی حقوقت رو راحت بگیری... و ندونی چه خون دلی خورده شده تا بابت بی نظمی های شما مشتری ها کنسل نکنن . نگهشون داشته باشم...

 

برای جاماندگان هم که با وجود اینکه خانمم از روز قبل تدارک حلوای عراقی (؟) رو دیده بود که توی پیاده روی به مردم بدیم باز هم اون هم نشد... درگیر مریضی شدیم...

 

ایستادم و به احترام و شکوه کار خداوند کلاه از سر برداشتم...

 

گرچه میگفت که زارت بکشم میدیدم

که نهانش نظری با من دلسوخته بود

 

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۶
ن. .ا

نظرات  (۷)

قاعدتا بخوای این پیاده روی رو شرکت کنی مشکلاتی پیش میاد

این همه مردمی که شرکت کردند خیلی ها تو بخش هایی فعال بودن

 

پاسخ:
واقعا نمی دونم چی باید بگم
من که واقعا توی این ده روز خسته شدم و بابت رفتن یه عده حسابی عصبانی و از مصادیق ظلم میدونم بعضی از رفتن ها رو

شاید کسی که میتونه این ظلم ها رو بکنه باید بره و امام حسین تغییرش بده

من هر بار پستهای شما رو میخونم، با خودم میگم، یاد بگیر یاد بگیر 

خوشبحال شما 

خوشبحال شما 

 

حباب وار براندازم از نشاط کلاه

اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد

 

ثواب نرفتن شما رو با ثواب رفتن خودم تاخت میزنم یه چل سالی عبادتم روش

که اقساطی پرداخت میشه حیاتی باشه

پاسخ:
دوست ندارم نرفتن خودم رو تبلیغ کنم
من هم دلم با پیاده روی بود
فقط برداشتم این بود واجبم اینجاست

من فقط بی تدبیرانه رفتن رو مذمت کردم

سلام، بنظرم از سال های بعد باید حواستون باشه واسه اربعین سفارش های کمتری ثبت کنید و تاریخ تحویل سفارش هاتون رو به قبل وبعد از روزهای پیاده روی تغییر بدید، البته به استثنای بعضی از مشاغل که نیازه هر روزه فعالیت به اندازه داشته باشن. 

پاسخ:
سلام
ممنون از پیشنهادتون
شاید بهتر باشه سال بعد به فکر نیروی جایگزینی برای خودم باشم تا در نبود من بتونم کارم رو پیش ببره

تقویم اسلامی کار...منم با خانم فاطمه سین همراهم، یعنی بالاخره ما باید نسبت به برخی ایام تقویم حساس باشیم و برنامه‌ی کاری مون رو از قبل با اون هماهنگ کنیم....

نیروی جایگزین هم واقعا جوابه....

من در اوج شلوووووغی کارم، رفتنم رو از قبل تدبیر کردم، نیروی جایگزین رو هم توجیه کردم و به اقتضا هم آنلاین در دسترس بودم جهت تعامل و لنگ نموندن کارها...

پاسخ:
بله
تقویم اسلامی کار و توی وقت فلان مناسبت فروش رو مدیریت کنیم و اینها... برای وقت هایی هست که اون مجموعه دارای یک ثبات و تعادلی باشه...
من قبلا به گمانم اینجا نوشتم مجموعه مون چه بحران هایی داشته
مثل این میمونه که شما میخواید از خونه به یک بیمارستانی برسید... بعد مسافت رو تخمین میزنید ترافیک ساعات رو هم ر نظر میگیرید مدت معطل شدن برای رسیدن اسنپ و ...
مثلا میگید من 45 دقیقه زمان نیاز دارم تا به بیمارستان برسم... با احتمالاتش نهایتا 1 ساعته میرسم...
من 1 ساعت 10 دقیقه قبلش اقدام به رفتن میکنم...

این در شرایطی هست که شهر روال عادیش رو داره...
اما در شرایطی که شهر دچار جنگ خیابانی شده و درگیر اغتشاشات هست و چه و چه...
آیا باز هم اینطوری برنامه میریزید؟

فرمایشات شما درسته اما شرایط ما متفاوت بود


سلام علیکم

یکی از دوستان من پزشک هست

و دقیقا حرف شمارو میزد.

و این که خودش به خاطر شرایط خاص یکی از بیمارهاش برای پیگیری وضعیتش مونده بود

اما برخی دیگه گویا براشون مستحب واجب‌تر هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی