ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

پایان دروغ_ آغاز آزادی

سینه را درد دیر پیوندیست

راز دیرین نگفته ام چندیست

 

بغضی از دیر در گلو دارم

گفتن رازی آرزو دارم:

 

هاااای آزادی!!!

ای دروغ بزرگ!!...

 

با حماسه ی اخیر فلسطین...

امید دارم این دروغ بزرگ به پایان برسه...

 

و همه ی بشریت آزادی رو بچشن...

۰۲/۰۷/۱۸
ن. .ا

نظرات  (۲)

شعری که در این مطلب نوشتم رو سالها پیش در فیلم " سیمای زنی در دور دست " شنیدم

شعر رو فارق از قصد و منظور خود فیلم، خیلی دوست داشتم و دارم...

اما اخیرا با اتفاقات اخیر فلسطین دائم این شعر رو دارم زمزمه میکنم...

 

به پایان دروغ بزرگ نزدیک میشیم...

 

پاسخ:
راستی
اینجا هم می نویسم:

https://touresina.blog.ir/
۱۸ مهر ۰۲ ، ۱۰:۱۹ اقای ‌ میم

بالاخره از اون وبلاگت رونمایی کردی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی