ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

موانع و الزامات آزاد اندیشی (1)

مشابه این مطلب رو در اولین وبلاگم منتشر کردم اما الان نکته ای جدید میخوام بگم...

 برای اینکه متوجه منظورم بشید این مطلب رو در دو شماره منتشر میکنم...


به شکل زیر دقت کنید:


 


ازتون میخوام چهار خط مستقیم ترسیم کنید که مجموع چهار خط شما از روی تمام این 9 نقطه عبور کنه...


علاوه بر شروط طرح شده در صورت مسئله که با رنگ سبز مشخص شده تنها دو شرط دیگه دارم و اون اینکه:


1_در ترسیم خطوط ، دستتون از روی قلم برداشته نشه... 

2_از روی یک خط ، دوبار (بیش از یک بار) رد نشوید...


شاید بعضی از دوستان قبلا جواب این مسئله رو دیده باشن... یا اولین بارشون باشه بهش برخورده باشن اما بتونن حلش کنن...

و شاید هم نتونن حلش کنن... من با هر دو گروه (چه اونایی که میتونن حلش کنن و چه اونایی که نمی تونن حلش کنن) کار دارم...


اصلی رو میخوام در الزامات آزاد اندیشی عرض کنم که این شکل تمثیل خوبی برای جا انداختن این اصل هست...

ضرورتی نداره جوابتون رو بهم بگید... پیش خودتون نگه داشته باشید تا در شماره بعدی ببینید به چه نتیجه ای میرسید


۹۵/۱۱/۲۴
ن. .ا

نظرات  (۱)

ان شا الله در شماره ی بعدی جواب رو منتشر میکنم