ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

راز ورود به قلب

ادم ها به اندازه ی اشتراکی که با شما دارن به قلب شما راه پیدا نمی کنند

به اندازه ی درک متقابلی که با شما دارن هم به قلب شما راه پیدا نمی کنند

به واسطه ی امتیازات و توانمندی هاشون هم به قلب شما راه پیدا نمی کنند...

.

.

آدمها به اندازه ی وقتی که براشون میذارید وارد قلبتون میشن...

برای کی وقت میذاری؟!!!

۰۲/۰۷/۱۹
ن. .ا

نظرات  (۱۰)

من قابلیت راه یافتن به قلب همه رو دارم....

از کرامات دیگر من ×_×

آی پی ناشناس رو میخوام 😅😅

تکذیب میکنم 

پاسخ:
وقت بذار
وقت و عقل و دل بذار وسط
تایید میکنی

آدرس وبت رو بده خودم میام سراغت ×_× 

شاید...

جیز :)))

پاسخ:
از نظر من هر دو تاتون یکی هستین

این قایم باشک بازی ها رو بذارید کنار
ناشناس پیام گذاشتن مال ذهن زده هاست...
بیایید به وادی واقعیات و حقیقت ها بپیوندید


به خدا اون من نیستممممممم

می گم به خداااااا

 

دیگه پیر شدم 

حوصله ی قایم موشک بازی ندارم :(

 

 

 

پاسخ:
قبول کردم حرفتون رو
اما خب با وجود پیری هنوز قایم باشک بازی میکنید

نکنید

چرا نکنم ؟

 

 

اولین کامنتم هم عین واقعیت بود .. 

متاسفانه یا خوشبختانه

اصلا از شما توقع نداشتم :/

چرا میگین ما دو تا یه نفریم

ناشناس منم پیر شدم :))

۲۷ آبان ۰۲ ، ۰۲:۰۲ صحبتِ جانانه

فضای مجازی قابلیت قلبی شدن داره؟

:))

پاسخ:
منظورتون آدم های فضای مجازی هست؟

اگر جوابتون مثبت هست... بله... این قابلیت وجود داره

چون دیدم وبلاگ رو دنبال کردید گفتم بهتون بگم که سمت چپ قسمت بالای وبلاگ رو بخونید
۲۶ آذر ۰۲ ، ۱۳:۴۱ خانم الفــ

سلام

آدم ها به اندازه ارتباطشون با خدا وارد قلبها میشن...شاید!

پاسخ:
سلام
الحمدلله که برگشتید و دوباره می نویسید
درسته...
در مورد تنها رسانه ی خدا در وبلاگ جدیدم چیزهایی نوشتم که بی ارتباط با نظر شما نیست
۲۷ آذر ۰۲ ، ۰۹:۳۰ خانم الفــ

سلام و نور. ممنونم از بزرگواریتون

انگار نوشتن بخشی از هویتم شده و گریزی ازش نیست ! و با هیچ فضایی جز اینجا  نتونستم انس و ارتباط بگیرم

ممنونم. می‌خونم حتما و استفاده می‌کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی