ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۴:۰۷ ب.ظ

مکالمه ی خدا با ما

دیشب حرم حضرت معصومه سلام الله بودیم...

خانمم گفت چقدر هندی و پاکستانی میان اینجا؟... چقدر زیادن؟

گفتم: خیلی مرامشون رو دوست دارم... تا الان دو تا تاجر هندی اومدن کارخونه مون...

دقیقا هر دوتاشون به من گفتن شما ایرانی ها وسط بهشت هستید اما قدر نمیدونید...

میگفت: ما توی کشمیر حتی توی خونه ی اهل سنت هم عکس امام خمینی و  آقای خامنه ای و حاج قاسم و سید حسن نصرالله رو داریم... اما توی ایران که می آییم توی هیچ مغازه و کارخونه ای عکس اینها نیست؟!!

براشون سوال هست...

ابراز هم میکنن...

 

کمی گذشت...

دختر حدود 1 ساله ای جلوی ما نشسته بود بازی میکرد... النگو دستش بود...

خانمم گفت چقدر النگو توی دست این بچه قشنگه و نازش کرد...

برای دخترمون بخریم...

جوابی ندادم...

گفت: خودم میخرم براش...

خندیدم و گفتم: داریم میریم توی خونه سازی... نمیتونیم برای این چیزا خرج کنیم فعلا...

دیگه چیزی نگفت...

 

پا شدیم بریم صحن امام رضا تا دسته روی ها رو ببینیم...

یه هندی اومد پیش ما...

چند تا النگو دستش بود...

رفت جلوی فاطمه زینب که توی کالسکه بود... یه النگو رو گرفت به سمتش و دخترم النگو رو برداشت و اون مرد هندی هم رفت...

خانمم خیلی خوشحال شد... میگفت چقدر بهش میاد و...

 

زندگی پر هست از این مکالمه های خدا با ما...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۵
ن. .ا

نظرات  (۱)

چه قدر قشنگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی