ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

مفسد فی الارض

+ وقتی وسط نمازهایم شک میکنم یا خیلی پراکندگی ذهن دارم نمازم را هر کجاش که باشه قطع میکنم و از اول میخوانم

« با تعجب نگاهش کرد و گفت»

++ چرا شکییات نماز رو یاد نمیگیری؟

+ بعضیاش رو میدونم اما همچین نماز درب و داغونی به دلم نمی چسبه برای همین از اول میخونمشون.

« گویی خبر بدی به او داده باشی رنگ چهره اش پریشان شد و گفت»

++‌ ‌این عال‍م خلقت ، دار الفساد نیست دارالاصلاح هست وقتی نمازی میخوانیم در زمین نفسمان احیا گری می کنیم اگر این احیاگری با اشکال مواجه شد اصلاحش کن اما وقتی قطعش میکنی اون نماز رو فاسد میکنی یعنی در زمین نفست افساد میکنی و خدا مفسدین رو دوست نداره

در مسائل اجتماعی مفسد فی الارض رو اعدام میکنن یعنی اون مفسد حقی که بر گردن اون اجتماع داره اینه که اعدامش کنن. در مسائل انفسی هم جرم مفسد فی الارض کم از اعدام نیست. این عادت رو ترک کن که موجب شقاوتت میشه...

نمازت رو با فراگیری شکییات اصلاح کن ، ابطال نکن که با این کارت سعادتمند نمیشی


پ ن:  احتمالا مطلب فضای مجازی بعد از عید ادامه پیدا کنه

در شرایط نوشتن ادامه اش نیستم



۹۵/۱۲/۲۰
ن. .ا

نظرات  (۲)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۰۰ بنت شهرآشوب
قابل تامل بود
این پست بیشتر شبیه یه نصیحت نقلی بود، در حالی که هیچ منبع و سندی از این نقل ذکر نشده...