ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰ ق.ظ

ادامه فعالیت در تلگرام

کانال تلگرامی  بصیرت همون کانالی هست که در ایام انتخابات فعالش کردم...

این کانال به کار خودش ادامه میده... البته با تنوع بیشتری در محتوا...

احتمالا فعالیت وبلاگی ام کمتر بشه... هستم اما بیشتر در تلگرام خواهم نوشت...

امروز هم نظرم رو در مورد انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور نوشتم...

خدا جماعت صبور انقلابی رو برای لیبرالها حفظ کنه... چون اگه در کشور ما دو قطبی انقلابی _ لیبرال نبود یقینا دو قطبی لیبرال _  لیبرال میشد... و لیبرال ها نشون دادن معتقد به این ضرب المثل هستن : دیگی که برای ما نجوشه بذار سر سگ توش بجوشه... این عقیده رو با دو دوره انتخاب شدن احمدی نژاد نشون دادن... وقتی خودشون از امریکا میخواستن ایران رو تحریم کنه... یا در سال 84 به عربها میگفتن غصه نخورید این دولت شش ماه بیشتر دوام نمی یاره...


اگر بین خودشون یه دو قطبی راه می افتاد یقینا هر کدوم که انتخاب میشد کشور رو تا حد بحران پیش میبردن... الحمدلله که یک طرف انتخاب در کشور ما جریانی صبور و عاقل هست... و اهل به آتش کشیدن اموال مردم بعد از رای نیاوردن نیست...




۹۶/۰۲/۳۱
ن. .ا

نظرات  (۵)

جریانی عاقل و صبور و در عین حال مظلوم  :(

من جسارتا میشه یه پیشنهادی بدم خدمت شما؟
شما که زحمت می کشید گاهی متن می نویسین برا کانالتون، خب همونو کپی کنین لطفا اینجا تو وبلاگ که بشه براش نظر گذاشت یا سوال پرسید...


لطفا این راه ارتباطی ما با خودتون رو نبندین
ممنون
پاسخ:
قرار نیست بسته بشه...
چند روز دیگه آدرس کانال رو در کنار منوهای کنار وبلاگ قرار میدم
سوالات رو میتونید همونجا بپرسید
کاش حالا حداقل روی سیستم مطالبه مردم کار کنیم!
سلام
چرا کانالتون برای من باز نمیشه

پاسخ:
سلام

نمیدونم چرا...
لینکش اینه : https://t.me/basar

بعدا نوشت:
بستین وب رو؟!!!

ان شا الله خیر باشه... تازه دیدم..
وای پست آخر کانال عااالی بود (آروغ و اینا)