ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

لیالی قدر و دعا

حتما مقام پدر و حالاتش رو فقط یه پدر میفهمه... همچنین مقام مادر... همچنین مقام همسر... و
وقتی اخبار یمن رو دنبال میکنم سوختن من به عنوان یک پدر و همسر حتما متفاوت هست... وقتی کودک مبتلا به وبا و امکانات نداشته ی بیمارستانها رو مشاهده میکنم...
وقتی زنان آواره و بی پناه رو مشاهده میکنم...

واقعا اون دوست راست میگفت : درک ، درد می آورد...
باید گفت مظلومیت شیعیان عوامیه در عربستان اگر بیشتر از یمنی ها نباشه کمتر از یمنی ها نیست... در حصر کامل هستن... و زیر آتش یک قبیله ی مرتجع عصر حجری جهود تبار...

از بحرین و دیگر بلاد نمی نویسم...
این کشتارها و مظلومیت ها هر چند چهار گوشه ی دل رو کربلا میکنه... اما نوای خوش بیداری به گوش میرسه... نوای خوش قیام...

ما امروز در جنگ سخت با اونها شریک نیستیم اما در مسیر بیداری و قیام با اونها شریکیم... همه هم مسیریم...

این شبهای قدر به یاد سرنوشت جوامع بشری باشیم... برای مستحق ظهور شدن جوامع دعا کنیم...
برای تعالی هم دعا کنیم... برای هم دیگه مهم باشیم...
حتی از مشکلاتی مثل قرض داشتن و بی پولی اطرافیانمون غافل نباشیم و کوچک نشمریم...
اصل، دغدغه داشتن و در دل رفع گرفتاری ها رو خواستار شدنه.... جانِ دعا همینه...



این روزها پدرم با بیماری سخت و بدخیمی دست و پنجه نرم میکنه... امروز شیمی درمانی اش شروع شد... امیدمون به خداست... اگر یادتون موند برای بهبودی ایشون هم دعا کنید...
نبودن ام نزد پدر در این روزها، تلخی بیماری اش را برام بیشتر میکنه... خیلی بیشتر از سابق میرم پیشش اما از دل پدرم بپرسید دوست داره دائم کنارش باشم... من هم همینطور...
اما... 
همیشه اعتماد به نفس من به پدرم روحیه میداد... ایشون پدر زحمکت کش من بودن اما از یک سنی به بعد به من اعتماد ویژه ای کردن..و حضورم در شرایط سخت موجب قوت قلبشون بود... پدرم تا هفت هشت سال پیش خمس نمیداد... هر چه مادر و خواهرم بهش میگفتن زیر بار نمی رفت و میگفت این کلاه شرعی آخوندا هست... فقط یک بار به پدر عرض کردم ، بابا جان به من میاد گول آخوندایی که شما میگید رو بخورم... کتابخانه ام رو نشونش دادم گفتم با مطالعه و تحقیق میگم، خمس فرمان خدا و پیغمبرش هست... بعدا برای پشیمونی دیره بابا جان...
از اون روز به بعد خمسش رو میده... برای همینه که میگم دوست داره دائم کنارش باشم....

ان شاالله خدا در این ایام و لیالی تمام بیماران رو شفاء بده...
۹۶/۰۳/۲۵
ن. .ا

نظرات  (۱۳)

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۷ دچـــــ ــــــار
انشالله و امیدوارم خداوند به زودی بهشون سلامتی و بهبودی عطا کنه
پاسخ:
تشکر از شما

ان شاالله همه بیماران شفاء پیدا کنن
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴ آب‌گینه موسوی
اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج!

اِن‌شاءللّه به‌زودی پدر شفای عاجل و کامل بیابند. 
من هم خوب می‌دانم که بیماریِ پدر و مادر یعنی چه...
پاسخ:
خدا ان شا الله والدین شما رو براتون حفظ کنه...
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۷ آب‌گینه موسوی
متشکّرم. پدر سال‌هاست گذشته و اِن‌شاءللّه متنعّم است. التماسِ دعا دارم برای بیماریِ مادر.
پاسخ:
خدا رحمت شون کنه...

خدا ان شا الله مادر شما و همه بیماران رو شفاء بده...
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۱ آب‌گینه موسوی
سپاس.
اِن‌شاءللّه!
اقای پناهیان میگفتن شب های قدر فقط و فقط واسه ظهور حضرت دعا کنید و هیچ دعای دیگه ای نکنید...
کامل صحبت های حاج آقا پناهیان:
«18- شب قدر سوم، شب دعا برای #ظهور

اگر شب #نوزدهم را بیشتر برای توبه وقت می‌گذاریم و شب #بیست_و_یکم را به دعا و عرض حاجت می‌پردازیم، بیایید شب #بیست_و_سوم را به دعا برای نجات بشریت و ظهور مولای عزیزمان اختصاص بدهیم. از خانه برای او که صاحب خانه است خارج بشویم و زمان شب قدر خود را برای امام زمان(عج) بگذاریم، تا بتوانیم بگوییم «یابن الحسن ما بهترین اوقات خود را به تو اختصاص دادیم تو هم بهترین دعاهای خود را به ما اختصاص بده.»

وقتی برای ظهور با تمام وجود دعا می‌کنی، این امام زمان(ع) است که برای تو دعا می‌کند، وقتی برای غربت او اشک می‌ریزی، آقای شما برای رنج‌های شما اشک می‌ریزد. وقتی در آسایش هستی و برای رنج مظلومان و محرومان عالم دعا می‌کنی، ملائکه به وجود تو افتخار می‌کنند.

19. دعا برای عاقبت به‌خیری و شهادت

در خاتمه برای ختم به خیر شدن خود دعا کنیم، و اگر کسی مایل بود برای «شهادت» خدا را التماس کند. دعا برای شهید شدن عمر کسی را کوتاه نمی‌کند، تنها بر معنویت و قدرت روحی افراد می‌افزاید و انسان را به سیدالشهدا(ع) نزدیک می‌کند. »

http://bayanmanavi.ir/post/3116
http://bayanmanavi.ir/post/2354
پاسخ:
اتفاقا میخواستم بگم متن کامل رو بذارید یا مبسوط تر باشه...
نظر قبلی خیلی واضح نبود...
این نظر خیلی بهتر شد...

بله درست میفرمایند... تشکر بابت متن

ان شا الله خداوند بر پدر شما و فاطمه سادت هم با اسم الشافی اش تجلی بفرمایند
خود شما هم مشمول دعای حضرت ولی عصر باشید 
ایشالله خدا به پدر سلامتی عطا کنه
پاسخ:
خدا والدین شما رو هم براتون حفظ کنه
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۶ شبنم بیقرار
ان شاءالله آقامون میان! دعا میکنیم حتما خیلی زود لایق دیدارشون بشیم

چرا نمیرید پیششون باشید دائم؟
پاسخ:
ان شا الله

شرایط شغلی ام اجازه نمیده...
مگر اینکه بی خیال شغلم بشم... 
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۸ شبنم بیقرار
شرمنده کامنتمو کامل ننوشتم! بین خط اول و دوم این جملات یادم رفت!

ان شاءالله که پدرتون بهبودی کامل پیدا میکنن و باهم عازم کربلا میشید!
ولی...
پاسخ:
چقدر هم دوست داره پدرم...
عاشق کربلا و نجفه...
بهم میگفت نجف دارن صحن آقا رو میسازن... ببین کارگر نمیخوان من برم اونجا؟
هر چه درکش بیش، دردش بیشتر...
پاسخ:
بله
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۲ شبنم بیقرار
 من نمیدونم پدرتون در واقع در چه شرایطی هستن ولی بعضی فرصت ها فقط یه بار پیش میان. اگر اون قدر حالشون بده که ممکنه براشون اتفاقی بیفته نذارید که بعدها حسرت خوره جونتون بشه! در ضمن اگر انتظار داشته باشن و واقعا این جور که میفرمایید باشه بعدها غم بدی توی دلشون میشینه و نمیشه جبرانش کرد.

مرخصی بدون حقوق هم نمیتونید بگیرید؟

من خودم این جور دختری برای مادر و پدرم نیستم ولی دوتا پدر رو دیدم که برای مادرشون دوتا برخورد متفاوت داشتن و اونی که کم گذاشته بعدها مشکل روانی حتی پیدا کرده از شدت عذاب وجدان. ولی اونی که حتی مادرشو کول میگرفت و توی نداری بهترین دکترا میبرد رفتن مادرشو بهتر و راحتتر تونسته تحمل کنه.
این جور که به نظر میاد نیاز شما به بودن کنار پدرتون خیلی زیاده.
پاسخ:
نه , نمیشه تمام شرایط رو گفت
برادر بزرگترم کارهای پدرم رو انجام میده و هست
نیاز من.... ؟
بحث پیچیده ایه...
من خل ام در مورد نیاز من خیلی صحبت نکنیم بهتره
خدا ان شاءالله  شفای عاجل برای همه ی بیماران و هم چنین پدر شما بده

چه خوب که این قدر اعتماد دارن
کاش یه پست در مورد خمس می نوشتید
سلام علیکم مومن
طاعات قبول

همه جمع هستند و ما نیستیم فقط (لبخد)

عارضم خدمت شما که اینهایی که بلندگو به دست دارند و رسانه دست آنها است هر کاری که بخواهند می کنند و اخبار را به نفع خودشان تغییر و اصلاح می کنند و ...
البته امروز این کار کمی سخت شده است با توجه به وجود فضای مجازی
اگر خوراک آماده آن به زبان های مختلف تهیه شود که کارهایی می شود


خدا پدرتون رو براتون حفظ کنه و سلامتی بهشون عنایت کنه

عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام برادر
احوالات...

من تا همین یکی دو هفته پیش از دنبال کننده هاتون بودم... ما رو درنیافتی :)
یکی دو هفته هست که هیچ وبی رو دنبال نمیکنم...

ان الباطل کان زهوقا

خدا والدین شما رو هم حفظ کنه و به همه بیماران شفاء عنایت کنه