ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ

بانوی پرستار و همسر جانبازش

بیش از یک سال و نیم پیش در فانوس جزیره این مطلب رو نوشته بودم:

"بانویی که عظمتش ، حقارتم را نشانم میدهد"


دیشب دیدم اخبار 21 شبکه یک مستندی از زندگی این بانو و سید عزیزمان پخش کرده

اگر اینها مشغول جهاد هستن پس ما چه کاره ایم!!!...

شما از چه ها که نگذشتید!!!... امثال من از چه گذشتیم؟

سید جانباز عظیم الشان کشور ماست که خدا خیلی چیزهای دنیا را از او گرفته و همسر الهی اش  هم خودش را تماما برای سید هزینه کرد...


تو چه کردی "ن. .ا" ؟

مستند رو ببینید ضرر نخواهید کرد: پنج دقیقه هست حدود 10 مگا بایت هم حجم داره

مستند سید جانباز و همسر بزرگوارش

۹۶/۰۵/۰۷
ن. .ا

نظرات  (۳)

جهل من در مقابل آنچه میدانم بسیار بسیار وسیع تر هست...

اما آنچه میدانم (آن دانسته هایی که مسیر زندگی من رو عوض کرد) در منزل این سید بزرگوار طی جلسات درس و بحثی که در طول سالها داشتیم دریافت کردم...

الحمدلله رب العالمین


پاسخ:
مخاطبان بزرگوار وبلاگ :

اگر مایل بودید این مستند رو پخش کنید...

نه از این جهت که سید و همسرش رو مردم بشناسند بلکه از این جهت که فرهنگ ایثار و خدامحوری ترویج بشه...
خیلی از مردم ما این مسائل (ایثارهایی اینچنینی) رو اصلا باور نمیکنن 

خیلی از مردم ما چون ندیدن چه کسانی برای این کشور هزینه شدن دارن باورشون رو از دست میدن....

با این نیت ترویجش بدید...
با نیت ترویج فرهنگ ایثار و زندگی خدامحورانه...
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۷ آب‌گینه موسوی

بله در اخبار، آن مستند را دیدم.

یادداشتِ حضرتِ‌عالی را هم خواندم. جزاکم الله خیرا!

 

۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۳ ام شهرآشوب
منم مستند رو دیدم
واقعا زبان از بیان عظمت روحی این آدما قاصره