ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

یمن

یمنی ها...

بیشتر بدونیم از این عجایب روزگار...

خیلی بیشتر...


تا حالا بعد از نژاد صاحبان عصمت هیچ قوم و ملتی من رو به تحسین وا نداشته بود... چون من ایرانی بودم...

هر قوم و ملت خوبی رو نام میبردید (مثل شیعیان جنوب لبنان)  از خوبی اش تعریف میکردم اما...

اما در دلم میگفتم من هم ایرانی ام... امثال متوسلیان ها... چمران ها... شهریاری ها... صیادها... صدها نام در ذهنم سان پیدا میکردن...


اما یمنی ها مرا به شگفت در آوردن...

همین قدر میدونم اونقدر که جبهه استکبار از قوم و ملت یمن میترسه از حزب الله و حشد الشعبی نمی ترسه...



یمنی ها را بشناسید شاید بعد از شناخت ما هم مثل پیامبر خود را یمنی بدانیم

۹۶/۰۵/۲۱
ن. .ا

نظرات  (۵)

یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در جنگ های اخیر سوریه و عراق هم ورودی داره و با سران حزب الله هم رفت و آمدی داره میگفت بحرانهایی که ما در برخی از مقاطع جنگ هشت ساله مان دیدیم هنوز در جنگ های سوریه و عراق و دیگر کشورها اتفاق نیافتاده...

نمیدونم امروز این سخن رو در مورد یمنی ها همخواهد گفت؟
یمنی ها غریبن... به صورت مفرط هم غریبن...
یمنی ها....

آخ...
سلام
یه حدیث خونده بودم از وقایع دوران ظهور که میگفت یمانی و سید خراسانی قیام میکنند میگفت از یمانی پیروی کنید و میگفت هیچ قومی به شجاعت و حق بودن اونها نیست...
نقل به مضمون البته،یادم نیست دقیقا چه صفتی رو گفتن اما برام خیلی جالب بود که بیش از همه یمنی ها رو تحسین کرد...


پاسخ:
سلام
در شجاعت و حق طلب بودن لنگه ندارن...
سعودی ها که سهله امریکا با حمله ی هسته ای هم نمی تونه نابودشون کنه...

ولی بسیار غریب واقع شدن...
رسانه های ما هم متاسفانه بسیار کم کاری میکنن...
سلام علیکم
متأسفانه، جز اخباری که از رسانه‌ها می‌شنوم، چیز چندانی نمی‌دانم.
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
بله این مشکل کشور ما هست... مشکل رسانه ما هست...
یقینا اگر مسئله مدافعان حرم نبود اخبار ما از سوریه هم بسیار کمتر از این بود...

باید فراتر از اخبار به مسئله این کشور ها پرداخت... در غالب مستند و فیلم و کارهای هنری...
خیلی دوست دارم بدونم چطور میتونیم بشون کمک کنیم... 
پاسخ:
سعی کنیم اطلاعاتمون رو از یمن و شرایط یمن و تمدن یمن بیشتر کنیم و در حد توانمون انعکاس بدیم...