ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۳ ق.ظ

یک گفتگوی سیاسی

یکی از همکاران من یک احمدی نژادی واقعا وافادار هست...

تعلق قلبی بسیار زیادی به احمدی نژاد داره و بسیار هم پسر خوبیه...

در عین تفاوت دیدگاه دوستی خوبی با هم داریم...

گفتم یکی از بحث های تلگرامی مون رو اینجا منتشر کنم

نظراتی از مطاالب قبل مونده ان شا الله پاسخ خواهم داد... نوعا نظراتی که پاسخ شون نیاز به تمرکز و تامل داره قدری دیرتر جواب میدم



۹۶/۰۷/۰۵
ن. .ا

نظرات  (۴)

انگار قانع شده ! :))

افق تون مستدام :)
پاسخ:
بحث دیگری ذهنم رو چند وقته مشغول کرده و اون اینکه خیلی از خود احمدی نژادی ها از عقاید احمدی نژاد اطلاع دقیقی ندارن
این بنده خدا از طرفداران بسیار فعال احمدی نژاده...
برای من مهم نیست احمدی نژاد حق هست یا باطل... یقینا نمیشه مطلق نگاه کرد
برای من مهم اینه که عقاید احمدی نژاد رو اولا شفاف بشناسم...
اما همه چیز در موردش در هاله ای!!! از ابهام هست...
و این مسئله موجب میشه همیشه فاصله ات رو باهاش حفظ کنی...
اگه این چیزهایی که جریان شناس ها درموردش میگن درست باشه که ... برای شناخت ایشون باید مشایی رو شناخت و حتی شاید بالاتر از مشایی در راس این حلقه کسی باشه .... بقول بچه مچه ها چم
پاسخ:
کلا مبهم بودن این جریان موجب شد از یه جایی به بعد نسبت به اینها محتاط باشم...
من میتونم خیلی از خدمات دولتش رو نام ببرم... همین الان هم اگه چرخ تولید داره به هر بدبختی میچرخه از صدقه سر دولت نهم و دهم هست... اینو جدی میگم
اما در حوزه نگاه سیاسی و اعتقادی خیلی مبهم هستن... خیلی... 
اونقدر هم در موردشون حرفهای مختلف شنیدم که تقریبا فکر میکنم هر کسی از ظن خود داره نظر میده...

میام میخونم دچار



دوست احمدی نژادی گلی است از گلهای بهشت:دی.
پاسخ:
اصن یه وضعی :)

ولی انصافا پسر با وجدانی هست...
تیپ شخصیتیش طوری هست که هر چقدر با هم اختلاف داشته باشیم باز بگو بخند و شوخی مون سرجاشه
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۱ مردی بنام شقایق ...
از ناشناخته ترین موجودات خلقته بنظرم این آقای دکتر

کارهای خوب بزرگ
اشتباهات بزرگ

الله اعلم