ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ق.ظ

بُهت

من: آقا مهدی من توی این سالها فراز و نشیب زیاد دیدم , هم فقر رو تجربه کردم هم رفاه رو... هم تنگدستی هم فراخ دستی , هم فرمانبر بودن هم فرمانده بودن , هم مهم نبودن برای دیگران هم مهم بودن .

هر کدوم از دو حالت ملکاتی از باطن منو برام نمایش داد گویا شرایط زندگی بستری هست تا باطن مغفول مانده انسان براش بروز کنه...

اقا مهدی اخیرا ملکاتی از خودم میبینم که نگرانم میکنه , نگرانم با این وضع نتونم در بزنگاهها در صراط ولایت باقی بمونم... فکر نمیکردم این رذیله در من ریشه داشته باشه!!!...

آقا مهدی: بله... کسی که عزم مسیر حق داشته باشه خدا حتما شرایطی براش فراهم میکنه که  کجی هاش نمایان بشه , تا شخص به فکر اصلاح بیفته , اصلی که باید خیلی بهش ملتزم باشی ناامید نشدنه... ما که همین انسان سی یا چهل ساله نیستیم , گاها ملکات چند نسل قبل ما هم در ما ریشه داره , با سوسول بازی نمیشه راه حق رو طی کرد... فقط نا امید نباش... تلاش کن برای اصلاحش...


خندید و گفت: این نشون دادن های ملکات بد به خودت، برای مچ گیری نیست... برای دست گیریه


وقتی در کنش و واکنش های روزم در خودم دقیق میشم برخی از ملکاتم رو میبینم که شُک بهم وارد میکنه... الان در همین شُک و بهت بسر میبرم

نمی خوام در این حال تصمیمی بگیرم... اما ...

دعا کنید...

توی حال ناموزون انسان ساکت بمونه بهتره...

۹۶/۰۷/۲۰
ن. .ا