ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۵ ق.ظ

کلام آخر

هر فرصتی در این دنیا محدود هست...
و از نشانه های انسان عاقل لمس کردن و درک حقیقی محدود بودن فرصت هاست...
اینکه صرفا بدانیم فرصت ها محدود هست خیلی نیازی به عمیق بودن و لطیف بودن و مومن بودن نداره... درک واقعی این حقیقت حال انسان رو عوض میکنه... مثال مرغ کرچ رو زیاد استفاده کردم... مرغ های زیادی تخم میذارن اما فقط مرغ هایی حال شون عوض میشه (جلالی میشن) که عزم کردن از تخم هاشون فرزندی بدنیا بیارن...
فرصتی که برای فعالیت های مختلف داریم رو قدر بدونیم... فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت هست... ولی اکثر ماها تبدیلش کردیم به تهدیدی برای خودمون... این فرصت برای بهره برداری همیشگی نیست... بعدش حسرت میخوریم...

1_فرصت من برای وبلاگ نویسی به اتمام رسیده... دلیل تمام شدن این فرصت قابل بیان نیست... اما از خدا خواستم که اگر صلاحی در نوشتن من در این فضا هست دوباره این فرصت رو به من بده... به امید استجابت...

2_از سال 93 شروع به وب نویسی کردم و در فانوس جزیره اولین مطالبم رو نوشتم... تا امروز چند وبلاگ ساختم... که این وبلاگ آخریش بوده... هیچ وقت به فکرم نرسید تا بستری فراهم کنم تا مخاطبانم نقدم کنن یعنی مطلبی با این هدف منتشر نکردم... اما اگر مخاطبی خواست نقدی کنه میشنوم...

2_کانال تلگرامم همچنان برقرار میمونه و اگر فرصت کنم فعالتر میشم در اونجا...

3_نظرات این مطلب تا ده روز باز میمونه بعدش بسته میشه... تصمیم ندارم وبلاگ رو حذف کنم... از حذف وبهای قبلی ام هم پشیمانم...

4_اگر در مورد منافقین (سازمان مجاهدین خلق) منبعی میشناسید حتما بهم معرفی کنید هر کتابی یا مقاله ای که چیزی از اهداف و تشکیلات و فعالیت هاشون مخصوصا در قبل انقلاب و دهه اول انقلاب رو بیان کنه... بهش نیاز دارم... ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید در اختیارم بذارید... مثلا مطالبی مثل خاطرات آیت الله ری شهری هم به دردم میخوره... حتما لازم نیست کل کتاب در مورد منافقین باشه...

5_شاید دیگه توفیق برگشتن به این فضا رو نداشته باشم... حلال کنید.
یا علی 
۹۶/۰۷/۲۴
ن. .ا

نظرات  (۱۷)

۲۴ مهر ۹۶ ، ۰۷:۱۶ فرزند انقلاب
خسته نباشد...
موفق و موید باشید.

شهادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام رو خدممتتون تسلیت میگم
موفق باشید
سلام.
خواستم بنویسم نرید و دوباره بنویسید...دیدم گفتنش فایده ای نداره!
کلا اینجور پستا خیلی برام دلگیره
نمیدونم چی بگم با اینکه کلی اختلاف عقیده داشتیم ولی پستات رو میخوندم و یه سریاشون رو خیلی دوست داشتم
مثلا اون پست نظم:دی.
با اینکه خیلی سخت به آدما اعتماد میکنم ولی بهت اعتماد کردم
نمیدونم صلاح خودتون رو بهتر میدونید
شاید صلاحتون تو ننوشتنه


+من با اینکه بارها تصمیم گرفتم وبمو حذف کنم ولی همین حرف شما و خیلی از دوستان که گفتن پشیمونن باعث شده حذفش نکنم
پاسخ:
منم همینطورم
وقتی وبلاگی که میخونمش میگه میخوام برم ناراحت میشم...

شما که هستی... من هم هستم باهات (تلگرام)...
ان شا الله ارتباط جدیدمون موثر تر از وبلاگ باشه...

اون موردی که ازم خواستی... متاسفانه نمی شناسم
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۰ هاژ محمود
سلام

ای بابا :(

ان شاالله هر چی ب صلاحتونه همون پیش بیاد

موفق باشید
در پناه حق
کم پیش اومد که بیام و پستها رو متوالیا بخونم به این علت که هی فراموش میکردم دنبالتون کنم! این اواخر که با کامنتتون دوباره یادم اومد دو پست بیشتر نگذاشتید و این فرصت تموم شد.
امیدوارم هرجا هستید خیر شما و برکت فعالیتهای شما در اونجا و خدمت در اون نهاد زیاد باشه، و خیلی ممنونم که پستها رو حذف نمیکنید ان شالله فرصت بشه بیام استفاده کنم.
التماس دعا.
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۳۹ دُچـــ ــــار
ناشناسی که به تاریکی شب
می زد سر به ماها چی میشه پس؟

اونم با خودت می بری؟ :)

+ انتقادامو که من همیشه به دوستان خوبم تقدیم می کنم.

منبع میخای؟
@دچار
منظورت از ناشناس منم؟!!
:)
صاحب این وبلاگ هم دچار اذیت های ناشناس گونه ما با کلی انتقاد بوده همیشه
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۲ خونه مادری
عجب!
سلام علیکم
ان شاﺀ الله دوباره توفیق نوشتن در وبلاگ را پیدا کنید.
رسانه های دیگر جایگزین مناسبی برای وبلاگ نیستند.
سلام
از دست دادن فرصت ها ناراحت کننده است،اما تو دلش خیلی درس داره...
بهترین خیرها براتون رخ بده.
خیلی خوبه که حذف نمیکنید.

عاقبتتون بخیر و التماس دعا
۲۴ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۳ خونه مادری
سلام
این هم درباره منافقین که خواسته بودید
http://bayanbox.ir/view/4892671610326414756/%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%81%D9%82%DB%8C%D9%86.jpg
پاسخ:
سلام
خدا خیرت بده برادر
حتما رجوع میکنم و می خونمش
التماس دعا
سلام علیکم

خدا خیرتان دهد بابت تمام زحماتی که کشیدید! ان شاء الله هر چه صلاح کارتان است واقع شود!

دعاگوییم و محتاج دعایتان.
می خواستم مورد 3 رو تذکر بدهم که دیدم خودتان نوشته اید
برقرار باشید
ان شالله که باز هم فرصتی دست بدهد و برگردید.
ظلمات این فضا رو نور قلم هایی چون قلم صاحب این وب، روشن تر می کنه برای ما در راه موندگان... . ان شالله که برگردید. 

پاسخ:
بی اغراق و مبالغه:
من این همه نیستم...
این فضا هم ظلمات نیست...
چ حیف
چه مسخره! :|
پاسخ:

از دو حالت خارج نیست:

1-یا واقعا مسخره هست
2-یا مسخره می بینید

اگر اولی هست خدا ما رو هدایت کنه و مومنمون کنه هر چند اگه اولی هم نباشه باز هم به این دعا نیازمندم
اگر هم دومی هست خدا پیش فرض های ذهنی شما رو درست کنه ان شا الله
۲۶ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۲ سوره کوثر
هرجا هستی ، اون جا رو مرکز دنیا بدون.

در پناه خدا برادرم.

ناراحتم از رفتن‌تون
ولی خیلی ممنونم که حذف نمی‌کنید وبلاگ رو
چون از حذف دو وبلاگ قبلی‌تون خیلی ضرر کردم...
ان‌شاءالله فرصتش پیش بیاد و برگردید
خواهش می‌کنم هروقت دعا کردید برای مخاطبان وبلاگ‌هاتون هم دعا کنید
ما هم دعاگوی شما هستیم

درباره منافقین هم
کتاب «احمد احمد»
کتاب «رهایی از توهم»
و اگر برای رمان خوندن هم وقت دارید: «کلت 45» 

پاسخ:
متشکرم بابت معرفی کتاب ها
حتما استفاده میکنم

امید من به خداست...