ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ترین های 96 در زندگی وبلاگی ام

من حافظه خوبی ندارم... دوستانم میدونن چقدر فراموشکارم یعنی داغون هااااا (فقط خانمم هست که تحملم میکنه) و این اصلا خوب نیست... اما با همه فراموشکاری ام چیزهایی در ذهنم میمونه که خوش حافظه ترین آدمها به یادشون نمیمونه... بعضی از چیزهایی که در ذهنم موند رو میگم براتون...

دعا کنید سال آینده نواقص امسال رو نداشته باشیم...

دعاگوی همه دوستان هستیم...


1_بهترین تلنگر: 

کسی به من گفت شما باید خدا را شاکر باشی به خاطر وجود همسرت ، چون ایشون فضا رو آرام نگه میداره که شما میتونی فکر کنی و اینطور بنویسی... (نقل به مضمون) { انصافا تا به حال به این وجه خانمم توجه نکرده بودم... واقعا همینطوره... و خدا میدونه چقدر بعد از این تلنگر خدا رو شکر کردم و  همیشه توی ذهنم هست}


2_بهترین دعوت:

یکی از وبلاگی ها برای مراسم عروسیش یه دعوت نامه برای حضرت آقا (مقام معظم رهبری) فرستاد تا در عروسیشون شرکت کنن و آقا برای اون زوج هدیه فرستاده به آدرسشون.... ( چقدر من از این کار اون زوج لذت بردم و واقع براشون دعا کردم... بعید میدونم این خوش فکری هرگز از ذهن منِ فراموشکار حذف بشه


3_بهترین پروفایل:

این وبلاگ پروفایل پویا و پر مغزی دارن که همیشه تغییر میکنه... به شخصه هر وقت به این وبلاگ رفتم از خواندن پروفایلشون لذت بردم (البته همیشه از مطالبشون هم استفاده میکنیم... الحمدلله)


4_مودب ترین بلاگر (یعنی ادیبه هااا):

به نظرم توضیح لازم نیست برید وبلاگشون و تعاملشون رو با مخاطبان ببینید... انصافا من که کیف میکنم... البته مواضع سیاسی شون رو هم دوست میدارم... اینجا


5_دغدغه مند ترین مخاطب نسبت به خود:

این رفیق ما خودش رو خیلی دست کم میگیره اما در میان آشنایی های امسال با همت تر و دغدغه مند تر از این بنده خدا ندیدم... امیدوارم بر مشکلاتش فائق بیاد و دست ما رو هم بگیره


6_پر تردد ترین وبلاگ:

بیشترین وبلاگی که امسال بهش سر زدم وبلاگ ایشون بود انصافا تحمل خوبی دارن... سعه صدر خوبی دارن در تعامل.... در یک کلمه بخوام خلاصه شون کنم : تعامل و تحمل مخالف... احسنت... برام دعا عامو


7_حس مثبت ترین بلاگر برای من:

این رفیق ما خیلی دوست داشتنیه... کلا حس مثبتی نسبت بهش دارم... خودمم نمیدونم چرا... با اینکه زیاد هم مطالبش رو نمی خونم... خیلی مخلصیم...


8_خاطره انگیز ترین وبلاگ:

این وبلاگ برام بسیار خاطره انگیزه... دو تا از بهترین دوستان مجازیم اینجا مینویسن...

من توفیق ادامه همکاری با اینها رو نداشتم اما خوشحالم که نویسنده ای بهتر از خودم رو دعوت کرده بودم و ایشون هنوز اونجا مینویسن... الحمدلله... (البته الان متوجه شدم ایشون مدتیه نمی نویسن)



۹۶/۱۲/۱۶
ن. .ا

نظرات  (۱۳)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


یعنی نون خودتو آجر کردی...اونم نزدیک روز زن(لبخند)

باید خیلی درشت اون اول کار می گفتی بهتر ترین در همه این سالها کیه...(لبخند)
خلاصه که وصیتت را بنویس(لبخند)


به همه این بهترین ها هم سر زدم...خدا حفظشون کنه...انصافا لذت بردم از این توفیق...


بابت اون منبر هم، ما مخلصیم...چای هم که ندادی، اما پول رو بذار تو پاکت بعدا می گیرم(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم برادر...
چه جالب... نمیدونستم روز زن نزدیکه...
از ایشون هم تقدیر کردیم... الحمدلله... چه وفقی...

دوره پاکت تموم شد... شماره کارت بده رفیق...
:)

موید باشید
سلام علیکم
چقدر جالب بود برام
همه ترین ها رو تونستم حدس بزنم....
مثل حل معما بود:)
*
بله بنده مدتیه بی توفیق شدم
بنظرم در وبلاگ های گروهی نوشتن و غیرشخصی نوشتن یه برکت دیگه ای داره...
پیشاپیش ولادت حضرت مادر..س مبارک


پاسخ:
سلام علیکم
اگه بتونم، دوست دارم سال آینده در فانوس جزیره بنویسم...

همچنین برای شما هم مبارک باشه...

البته، وب جنابعالی هم در ردیف پُرترینِ «ترین» هاست که امیدوارم خداوند پُرتَرَش بفرماید، ایضاً بر همین سیاق است که حوزوی ترین کامنت ها هم در مباحث چالشی دوستان بلاگر، به اسم شما رقم خورده است و عارضم خدمت شما که من بیسواد و بی شناسنامه هم به همین دلیل است که برای کامنت گذاشتن در پست های شما همیشه دچار لرزش دست می شوم و عطایش را به لقائش می بخشم! و باز به همین خاطر است که با زبان بی زبانی اقرار می کنم:

در  بزم اهل حال، لب از حرف بسته‌ایم

جام تهی به باده‌پرستان نمی‌دهیم...!


اما با همۀ مزیت ها و خوبی هایی که در جنابتان سراغ دارم، شک ندارم که مورد چهارم این نوشتۀ زیبا، زیادی مبالغه آمیز و ناصواب است و صد البته از شما هم به دور است که بر سیاق اغراق قلم برانید. پس می سزد که جناب «ن..آ» ی عزیز، فی الفور با اصلاحیه ای و تکمله ای هرچند مختصر، دامن این پستِ زیبا را رئوف زدایی بفرمایند و وبِ سنگین و رنگینِ سایر دوستان را به گَردِ ضلالت و گمراهی ما نیالایند.

همیشه پرترین باشید.

پاسخ:
سلام علیکم برادر رئوف

آقا حالا یه بار یه جوون دهه شصتی اومد صادقانه و بی اغراق "نظر خودشو" نوشت...
چرا میزنید تو سر مال...:)

نه برادر... صادقانه و بی اغراق نظر خودم رو گفتم...
حالا ممکنه نظر من صد در صد مصیب نباشه اما اینها چیزهایی بود که به چشم من می آمد...

در مورد نظر لطف شما هم متشکرم...
شایسته این همه اوصاف نبودم...
درباره مورد 5 باید بگم که کلا احمدی نژادی ها دغدغه مند و باهمتند
کارشون درسته
پاسخ:
:)
بله... اگه همت نداشتن که احمدی نژاد رای نمی آورد...
اما کارشون وقتی درست تر شد که اخیرا اکثر روسای ستادش در انتخابات دو دوره احمدی نژاد نامه نوشتن به ایشون و بهش تذکر دادن و خودشون رو ازش جدا کردن...

کیا رو میگی
نکنه ذوالنور منظورته؟
اونا رو بریز دور
من منظورم احمدی نژادی هایی مثل گمنامه:دی.
پاسخ:
اومدی نسازی هاااا
اینجا (این مطلب) جای این بحثا نیست رفیق
۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۰۰ آب‌گینه موسوی
سپاس بابتِ معرّفی.
بنده هم خدمتِ جنابِ رئوف ارادت دارم! 
پاسخ:
سلام علیکم
اتفاقا صبح داشتم فکر میکردم که اسم "آب گینه" و وبلاگ محترم شما در ذهن من تداعی "ادب و ادبیات" میکنه...
اینها ناخودآگاه ذهنم هست... یعنی اولین چیزی که بعد از به یاد آوردن اسم یا وبلاگ شما به ذهنم میاد اینهاست... و فکر میکردم جا داشت اسم شما رو هم در کنار اسم ایشون می آوردم...
و الان که نظر شما رو دیدم برام این تقارن ها جالب بود...

۱۷ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۱۵ آب‌گینه موسوی
علیکم السّلام؛
بزرگوارید و حُسنِ نظرِ شماست.باعثِ خوشبختیِ آب‌گینه است.
پاسخ:
موید باشید
سلام
این پستتون رو دوست داشتم! به خاطر همه ترین هاش.

ولی...
معمولا آدمایی که دیده نمیشن حق زیادی گردن کسایی که دیده میشن دارن...
هر وقت به هر جایی که کسی پس پرده هست(در هر مسیری،در هر راهی) نگاه میکنم؛ میبینم اون فرد به گردن آدمای جلوی صحنه حق زیادی داره.
نمیتونم بگم این یه اصله ولی من خلافش رو ندیدم.
پاسخ:
سلام

خیلی زیاد...
خیلی زیاد...

اصلا این حجم از حقی که گاهی به گردن خودم حس میکردم خیلی از اوقات عامل از تعادل خارج کردن من شد...
یعنی خیلی سنگینه...
وقتی سنگینی اش رو میفهمیدم احساس میکردم ظرفیتش رو ندارم...
اگر حقی که اولیا به گردنم دارن رو همینقدر میفهمیدم... 
میفهمم ان شا الله
بحثی نکردم
فکر میکنم از لحن کامنتام مشخص باشه دارم شوخی میکنم
به هر حال ممنونم که منو جزء ترین ها دونستی
لطف کردی
پاسخ:
بله , مشخصه
ولی انصافا خودت داری پا رو خط قرمزهات میذاری ها
با مواضع سیاسیت شوخی نمیکردی...
اینم یه تغییر محسوس :)
بله شما ترین هستی برادر
سلام بر شما و سلام به همه ترین های اینجا،

خانم آبگینه، از شما هم ممنونم
شما لطف دارید.
خدا مر شما را توفیق دوچندان و مادر بزرگوارتان را شفای عاجل و کامل مرحمت فرماید.
پاسخ:
سلام علیکم برادر
ما هم دعاگوی مادر بزرگوارشان هستیم
ان شا الله هر چه زودتر لباس صحت و سلامت بر تن کنن
خودمم دارم این تغییرات رو حس میکنم ولی همیشه تعریفای دوستان رو میذارم به پای تعارف:)

+راستی حال پدرت چه طوره؟
پسرت چی؟خوب شد حالش؟
پاسخ:
خود دانی برادر
ولی من تعارف نکردم... تعارفی که واقعیت نداشته باشه دروغ محسوب میشه
پدرم الحمدلله آزمایشات و مراحل قبل عملش تموم شده باید پرونده اش بره توی نوبت عمل... ممکنه تا شش ماه هم طول بکشه... حال عمومیشون خوبه الحمدلله

پسرم که خیلی وقته خوب شده... بعد اینکه تو وب نوشته بودم دو سه روز بعدش خوب شد الحمدلله
دغدغه مند رو موافقم ولی با همت رو نه

+خب خدا رو شکر
ان شاء الله پدرت هم سلامتیش رو هر چه زودتر به دست میاره
پاسخ:
شاید بشه گفت همتت در دل مشکلاتت مدفون شد...

۲۳ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۴۲ آب‌گینه موسوی
خواهش می‌کنم جنابِ رئوف!
خدا به هر دو برادرِ بزرگوار بابتِ دعای خیرشان اجر دهاد!
سپاسِ فراوان.