ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

عموی دوست داشتنی

به گمونم قبلا از عموی همسرم تعریف کردم

توی اولین دیداری که باهاش داشتم به دلم نشست...

چقدر اولین ها موثر هستن... توی اولین دیدار وقتی پدر خانمم منو به برادرش معرفی کرد اون با خوشرویی به سمتم اومد و دو تا بازوهام رو گرفت و ماچی به پیشونی ام کرد و منو در آغوش گرفت و دوباره جدا شد و به چهره ام نگاه کرد... رو کرد به پدر خانمم و گفت چقدر چهره اش نورانیه :) (لازم نیست بگم در حال تعریف از خود نیستم دیگه... هدف چیز دیگریست)


لاجرم هر کس دیگه ای جای من بود ازش خوشش می اومد...

اما این مرد شصت و اندی ساله یه سپاهی بازنشسته هست و بسیار متشرع و اهل مراقبت و فوق العاده انرژی مثبت داره... طوری که فقط با چند جمله اش میتونه حالت رو زیر و رو کنه...

برای تعطیلات نوروز نتونستیم بریم خونه شون... بهش زنگ زدیم تا تلفنی احوال بپرسیم بعد از سلام و علیکی گرم بهم گفت: عمو جون یه کاری برام میکنی؟

گفتم در خدمتم...

گفت: برام دعای خاص کن... ویژه دعام کن...

منو میگی... میخواستم آب بشم... هیچی گفتم چشم... شما هم دعامون کنید...


همین تعامل و رو با خانمم داره... تازه گرمتر و صمیمی تر... خانمم خیلی دوستش داره...

مثلا توی همون صحبت تلفنی وقتی خانمم دعوتش کرد بیاد خونه مون ... گفت: حتما میام عزیزم.. میام اونجا با هم بریم جاهای دیدنی اون شهر رو ببینیم... میام با هم میریم کلی میگردیم و خوش میگذره و ...

خانمم چند روز پیش بهم میگفت خیلی دوست داشتم بابام هم مثل عمو با ما رفتار کنه... عمو خیلی مهربونه... همه خانواده ام به مراقبت های عمو خرده میگیرن و میگن زیادی مقیده اما من واقعا قبولش دارم...


خلاصه خیلی درد دل کرد...

اینها جادوی ایمانه... نه جادوی ارتباط...

من یقین دارم...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۰
ن. .ا

نظرات  (۱۰)

کی خیلی درد دل کرد؟
پاسخ:
خانمم
بله منم همچین کسی تو خانواده م دارم.
البته شرایط ما خیلی متفاوته اما بعضیا واقعا پر از نور و ایمان هستن آدمو جذب میکنن.
خدا حفظشون کنه.
پاسخ:
خدا خوبان شما رو هم برای شما حفظ کنه
 سلام برادر

خداوند به موسی فرمودند:
با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود!!!
موسی عرض کرد:چگونه؟؟؟
خداوند فرمود:
به دیگران بگو برایت دعا کنند!چون با زبان آنها گناه نکرده ای.....
برای هم دعا کنیم .قطعا زودتر مستجابه


فکر کنم منظورمو رسوندم. یاعلی
پاسخ:
سلام علیکم برادر
بله... متوجه شدم...
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
خدا خوبان شما رو هم براتون حفظ کنه...
۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۱ صـــا لــحـــه
پس چرا بعضی وقت ها خبری از این جادو ها تو وجود بعضی مذهبی ها نیست؟ 
پاسخ:
راه نداره...
اگه واقعا مومن باشن نمیشه که انرژی مثبت نداشته باشن...
مومن آینه هست... آینه ی خدا نما...
مذهبی با مومن فرق داره...
سلام علیکم
میلاد حضرت بر شما مبارک
ان شاالله که حضرتش از شما راضی باشند
عاقبتتون بخیر بحق حضرت صاحب الزمان عج

چه عموی خوبی (لبخند)
چند هفته پیش کاشان بودیم چند روزی اما قسمت نشد هماهنگ کنیم ببینیم همدیگر را
پاسخ:
به به... سلام علیکم برادر...
این عید بر شما هم مبارک باشه...

خیلی خوبه...
ای بابا... البته من هم چند روزی بود کاشان نبودم... الان هستم ولی
در خدمت هستیم...
۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۱۱ آب‌گینه موسوی
خدا حفظ کند این مؤمن و بندۀ خوبِ خدا را و زیاد کناد!
پاسخ:
آمین

حفظه الله :)
پاسخ:
خوش اومدی برادر :)
خدا شما رو هم حفظ کنه از تمام شرور...
جمله آخر عالی.
ایمانه که سرریز میکنه روی روابط.
پاسخ:
بله...
انسان مومن بهشت سیال هست...
زنده باشید برادر

پاسخ:
پاینده باشی