ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۷:۴۸ ق.ظ

رقصی چنین میانه ی میدانم آرزوست...

صباح الخیر زد بلبل کجایی ساقیا برخیز

که غوغا میکند در سر خیال خواب دوشینم...

 

چه قدر دیشب با شما و در محضرتون بودم و از هر دری سخن گفتم...

وقتی بیدار شدم افسوس خوردم که چرا از بیچارگی هام چیزی نگفتم

چرا راهکار نگرفتم :(

 

چون دست نمیدهد وصالت

دست من و دامن مثالت



از ریاضت نفس های فوتبال دیدن دیروز این بود که فاطمه زینب خواب بود و من بابت هیجان های فوتبال نمی تونستم فریاد بکشم...

پیروزی مبارک...

امریکا منتظرتیم...

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۰۱/۰۹/۰۵
ن. .ا

نظرات  (۳)

۰۵ آذر ۰۱ ، ۱۵:۰۳ اقای ‌ میم

بازی دیروز خیلی چسبید

پاسخ:
به نظرت بازی با امریکا چی میشه؟
به نظر من اگر بازی با ولز رو مقابل آمریکا هم انجام بدید صعود میکنیم به مرحله بعدی برای بار اول در تاریخ فوتبال ایران
۰۷ آذر ۰۱ ، ۰۸:۴۸ اقای ‌ میم

به نظرم آمریکا رو هم میزنیم

پاسخ:
ان شاالله و الهی آمین
۰۷ آذر ۰۱ ، ۱۰:۴۰ اقای ‌ میم

یه جوری نوشتی انجام بدید انگار منم عضوی از تیم ملی ام