ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۴:۴۹ ب.ظ

کارمون رو بی برکت نکنید...

کسی که باور نداشت مجموعه خودش میتونه همچین رشدی بکنه به لحاظ تخصصی...

و به من اجازه نمیداد کارهای تخصصی تر و حرفه ای تر رو توسط همین نیروها انجام بدم، امروز بهم حرفی زد که لبخند رضایتی به دلم نشست...



گفت: فلان گروه حرفه ای که از تهران برای ما کار میکردن، واقعا کارشون در سطح نیروهای خودمون نیست... به مدیر اون مجموعه گفتم تمام نیروهای حرفه ای خودت رو بفرست برن... کارشون خیلی ضعیفه...

مهندس واقعا دارم میگم:

تیمی که شما اونجا درست کردی قویترین تیم کشور هست... سعی کن حفظشون کنی...

بهشون گفتم:

میدونستید من حتی یه نیروی حرفه ای از بیرون نیاوردم؟

همون نیروهای عمومی و ارزون قیمتمون بودن که الان این کارها رو دارن تحویل میدن...

خیلی بی ادعا...



همین باورش برام خوب بود...

ایشون خیلی سخت باور هستن و خیلی سخت پسند و سخت تایید هستن...

و من این موفقیت رو فقط و فقط پای برکتِ کار میذارم...

همیشه جدی ترین تذکر من توی برخی مشکلات و اختلافات به نیروها اینه که کار رو بی برکت نکنید...

عزیزان... زندگیمون رو هم بر اساس برکت مدیریت کنیم...

خیلی مناسبات مدیریتِ برکت محور با بقیه متدها فرق داره...

کل تاریخ یه تعداد محدودی انسانها پیغمبر دیدن و اون تعداد محدود در طول سالیانی فقط چند نمونه انگشت شمار معجزه مشاهده کردن...

تاثیری هم روی ایمانشون نداشت...

اما اگر بر مبنای برکت زندگی کنیم هر روز شاهد معجزه خواهیم بود...

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۴
ن. .ا

نظرات  (۱)

چون من میدونم راز موفقیت این مجموعه چیه... و میدونم انتقال این راز به مدیر بعدی چه کار دشواری هست!!... موندم مستاصل...

برای این مسئله هم منتظر معجزه هستم خدایا...

پاسخ:
با تخصص و تعهد کاری صرف، نمیشه یه مجموعه رو پویا و رو به رشد نگه داشت