ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۳۴ ب.ظ

بجنگ تا بجنگیم

امروز اتاق اصناف بودم

کلاسی بود برای بازاری های مختلف... آشنایی با قوانین کار و کارگری و آشنایی با حق و حقوق صنفی و آشنایی با مسائل مالیات و دارایی و عوارض های شهرداری و شکایات و ...

بین این کلاسها یه سرهنگی اومده بودن تا در مورد زن زندگی آزادی یه توضیحاتی بدن و یه جورایی آگاه سازی بکنن



یه جمع حدود 70 الی 80 نفره بودیم...

اکثر جمعیت با منطق های مخدوش در مقابله با حرفهای سرهنگ اعلام نظر میکردن

و میگفتن ما سواد شما رو نداریم که مثل شما کلمات قلمبه و سلمبه بگیم اما فلان و بهمان...

و من نظاره میکردم سرهنگی رو که علاوه بر اطلاعات خوبی که داشت اما سخنور خوبی نبود... و سوء تفاهم ایجاد میکرد...

از طرفی مردمی رو میدیدم که بدون منطق محکم و سنجیده فقط  میخواستن حرف های اون سرهنگ رو باطل کنن...

اصلا مهم نبود منطق چیه... مهم این بود که اون ساکت بشه...

و من در این اندیشه بودم که به راستی کار پیامبران چقدر دشوار بوده...

محمدی که تا قبل از اعلام دین محبوب منطقه خودشان بوده...

امین و امانتدار بوده...

وجاهت داشته...

و دلربا بوده...

بعد از اعلام رسالتش با او به جدال برمیخیزند...

راستی مگر محمد دوست داشتنی نبود؟!!

مگر امین و راستگو و عفیف نبود؟

چرا با او به قتال برخاستید؟!!

 

مردم!!!

سخنان پیامبر را شنیدید و نپذیرفتید؟

دقیقا علت جنگ پیامبر همین جا بود...

جنگید تا مردم بشنوند...

بعد اختیار با خودشان...

با کسانی که اجازه نمیدادند مردم سخنان حق را بشنوند مبارزه کرد...

امروز اون مردمی که من دیدم، حرف حق به گوششان رسیده بود، اما نشنیده بودند...

با قدرت هایی که اجازه نمیدهند سخن حق در آزادی کامل شنیده شود باید به قتال برخواست...

بجنگ تا بجنگیم

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۳
ن. .ا

نظرات  (۸)

قانع کننده است

اما 

نمی جنگیم که 

فقط کشته میشیم

پاسخ:
جوونهای خودمون؟
اینها قربانی هستن
به اون صاحبان قدرت گفتم بجنگ تا بجنگیم
از نظر من حتی امثال علی کریمی و خیلی از سلیبریتی ها هم مستضعف فکری هستن
منتها خری هستن که خدا بهشون شاخ داده

خوب بود 

خر شاخ دار خوب بود

با اصحاب قدرت میجنگیم حالا ینی؟ سرباز خاستن یه ندا به ماهم بدین

پاسخ:
سرباز خواستن
ندا که چه عرض کنم
فریاد هم زدن...
باید شنید فقط...
مثلا رهبری به دولت فرمودن مردم رو قوی کنید...
شما نقش خودتون رو در قوی کردن مردم میتونید پیدا کنید؟!

اخلاص شماها در کار برای قافله ی انشالا به حق نظام ناشی از اینه که تو بدنه ی حاکمیت دست ندارید

ماها که دست داریم

از من ظاهرالصلاح مثلا خیر سرم حزب....ال‌....

بگیر  تا.....

فقط شرمنده ایم

این موجود بروکراسی زده ی فشل غیر زنده 

مثل شیر روی پرچمه

ما اهالی بدنه حاکمیت هم تاروپودشیم

نه به ما امیدی نیست

مگر با هویتهای غیرحرفه ای و پاره وقتمون

پاسخ:
چقدر یاس در این نظر بود
این نظر از شما یادم میمونه...

از شماها ناامید نیستیم

شاید توفیق نشه پشت سرتون راه بیافتیم

اما شما برید جلو

پاسخ:
مهم نیست که در این موضوع همراهی میکنید یا نه...
مسئله اینه که این موضوع خیلی مرتبطه به اونچه در وبتون در موردش مینویسید و حساب و کتاب باز کردید...
مراقب باشید در گیر آرمانهای خیالی و فانتزی نشید

۲۳ آذر ۰۱ ، ۲۰:۱۵ شاگرد بنّا

امام حسین علیه السلام هم می خواستن صحبت کنن، هلهله می کردن که کسی صداشون و نشنوه...

بله روش تازه ای نیست...

 

پاسخ:
قصه خیلی غم انگیزتر شده برام
شاگرد بنا، ۱۲۴ هزار پیغمبر خواستن عموم مردم آزادانه حرف حق رو بشنون...
اما هیچ وقت اتفاق نیفتاد...
و امروز این بار به دوش من و شما و بقیه هم کیشانمون هست...
مردم غالبا تحت تاثیر هستن
و تا تحت تاثیر هستن نمی شنوند...
برای اولیای خدا کاری نداره توی یه شهر دو تا مریض شفا بدن تا کرور کرور آدم بریزن دم خونه شون و هر چی اولیا گفتن بگن چشم...
اما نمیخوان مردم تحت تاثیر این چیزا بیان...
مردم رو با حریت میخوان

متشکر از توجه

مادرمون ما رو اجتماعی بار آورده ....حرص همین چیزها رو زیاد خوردیم

ولی وقتی نتیجه یه صحبت ساده با همکارت درباره اینکه مثلا کیان رو کی کشت

این میشه که دو هفته است جواب سلامت رو نمیدن و با نفرت نگاهت میکنن....

پاسخ:
دلایلتون محترم... و منطقی...
ناامیدی پشت این حرفها رو نمیدونم چکارش کنم

حتما یکی پیدا میشه که بدونه

یکی خیلی قوی 

پاسخ:
اینم فانتزی هست
همه چیز از خودتون شروع میشه

خوب نقدا این جمله خیلی قوی بود و مردافکن

بهش فکر میکنم اما تردید دارم به جایی برسه فکر