ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۳۱ ب.ظ

چطوری فرعون کوچولو...

گفتم امیرعباس رو لازم نیست بیاریم مراسم...

گفت دوست دارم بچه هام توی این فضاها باشن...

گفتم میبریمشون ولی نوبتی...

امشب بزرگه و کوچیکه رو ببریم ، وسطی پیش مادرم باشه...

فردا شب کوچیکه و وسطی... بزرگه پیش مادرم باشه...



قبول نکرد... هر سه تا اومدن...

و الان وسطی لج کرده و داخل هیئت نمیاد... میگه میخوام بیرون و دم در باشم...

بیرون هم سرده...

از ترس مریض شدنش الان دو تایی تو ماشینیم...

​​​​​​



و اینطوری شد که از مراسم امشب افتادم...

اینا جزو لاینفک زندگی مشترکه...

اگر طاقت ندارین تدبیر درستتون عملی نشه... و بعدا هم منتش رو سر مخالفین تدبیرتون میذارین... برین با خودتون خلوت کنین...

با خودمون...

اگر تحمل نداریم حرف درست و حقمون رو زمین بمونه...

فرعونهایی میشیم که ده تا موسی هم حریفمون نمیشن...

همین...



عنوان خطاب به خودم بود

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۳
ن. .ا

نظرات  (۶)

پیام داد کجایی

گفتم شرح ما وقع رو...

میگه خب ببرش خونه بده مادرت... برگرد

 

امشب هم سخنران هیئتمون، حمید رسایی بود...

اینم پرید...

 

باشه... کمتر غر میزنم

سلام علیکم

از عنوان مطلب و البته ناظر به احوال خودم، یاد این صوت از استاد صفایی حائری افتادم:

https://bayanbox.ir/info/3746272752969946968/einsad-32

۰۴ دی ۰۱ ، ۰۰:۰۶ میم مهاجر

این نکته اگه فمیده نشه، احتمالا یه جایی تجاوز می‌کنیم به حریم الهی اختیار انسان‌هایی که ما تو تریت یا رشدشون نقش و تأثیر داریم... 

۰۴ دی ۰۱ ، ۱۳:۲۳ سیاه مست

پست قبلی ناقص موندها.....تو ماشین که نشسته بودید می نوشتید خب

پاسخ:
دستام میلرزه برای نوشتنش
۰۴ دی ۰۱ ، ۱۴:۰۴ سیاه مست

و ما هم برای خوندنش

....

به هر حال کامل که شد مشتری نقد پاش خوابیده 

تقریبا ده نفر تضمینی

پاسخ:
حتی اگه تمام مشتری ها بگن دارم افراط میکنم، بازم بنویسم؟
باید بیان جذابی پیدا کنم که تلخی محتواش رو تعدیل کنه
۰۴ دی ۰۱ ، ۱۶:۱۵ سیاه مست

اصلا حسنش به تلخیشه شک نکنید