ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

پنهان شده

بی تو در تقدیرِ مردابِ دلم

خسته تر از روح گرداب دلم

 

 

                                                                                                                         تو بیا که آخرین برگ منی...

                                                                                                                         آرزوی لحظه ی مرگ منی...

 

من از روزی که توقعم را از آدمها کم کرده ام... راحت تر توانستم دوستشان داشته باشم...

اما دلم یک دوست داشتن بی نهایتی را طلب دارد...

 

آری گلم...

             دلم...

                     من یک عمر، شاعرانگی ام را پشت تحمل... پشت صبر...

                                          پشت فلسفه... و پشت تحلیل های نظری پنهان کرده ام...

 

تا در امان بمانند...

                    تا بمانند...

                             

آری من همان شاعری هستم که هرگز شعری نگفته...

                                                                   و به جایش فلسفه میخوانده...

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۷
ن. .ا

نظرات  (۱)

خدا اگه به بنده‌هاش همین یک نعمت طلب رو داده باشه، الی‌الابد نمیشه شکرش رو به نحو شایسته به جا آورد.

 

من هنوز گاهی اون شعری که قبلا قسمت معرفی وبلاگتون بود رو زمزمه میکنم

«بی‌ تو نه بوی خاک نجاتم داد...»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی