ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۵۹ ق.ظ

اطلاع رسانی در مورد یک همسایه وبلاگی

متن پیام خانم پروانه که به وبلاگ بنده فرستادن رو به اطلاع دوستان میرسونم

به پاس همسایگی ای که داشتیم و به جبران بحث های چالشی ای که با ایشون داشتم و احیانا رنجیدن (طلب حلالیت میکنم ازشون، اما چون ایشون رو از خودمون جدا نمیدونم اگر مصلحت ببینم بازم باهاشون از این بحث ها خواهم داشت... و این بحث هام البته برای خودم سازنده هست) متن پیام ایشون رو منتشر میکنم تا دوستان مطلع باشن از موضوعی که ایشون مطرح کردن، متن پیامشون اینه:

 

 

با سلام

به اطلاع می رسانم که من چند روز پیش وبلاگ پروانه را حذف کرده بودم یکی از بیانی ها گویا به هر قصد و غرضی، مجددا به همین نام وبلاگی ساخته و شروع به فعالیت کرده اند.

خواستم در جریان باشید که این وبلاگ دیگر در اختیار من نیست.

اگر هم لطف کرده در وبلاگ خود، طی یک پست جداگانه اینرا از طرف بنده اعلام بفرمایید منت بر من گذاشته و حق برادری ادا کرده اید. اگر هم مایل نبودید مهم نیست.

سپاس

(در ضمن بنا به قراین و شواهدی می دانم که ایشان مرد هستند، بیم آن دارم که خدای ناکرده به اسم من که خانم بودم به خانمها آسیب روانی وارد کنند )

به امید شفای عاجل همه ی بیماران

 

موافقین ۶ مخالفین ۳ ۰۲/۰۳/۳۰
ن. .ا

نظرات  (۶)

نظیر این اتفاق برای دامنه ی

Siahmast.blog.ir

افتاده است

 چرا بیانیا مدام پست میزارن.....

من متوجه نمیشم.... این موضوع رو چرا اینقدر بزرگش کردین 

یه نفر اومده و آدرس رو برداشته

شبیه بقیه بلاگرها که میرن....

 

 

پاسخ:
از نظر منم یه اتفاق رایج هست...
و مهم نیست...
اما خب ازم خواستن و منم حق همسایگی رو بجا آوردم...

همین

آدرس قبلی من رو هم برداشتن و شد وبلاگی به نام «خر تو خر» 

خدارو شکر فعالیتی نداره چون فکر نمیکنم محتوای قشنگی منتشر میکرد در اون صورت 😅

پاسخ:
منم به اون خر تو خر برخوردم
خیلی فان بود

واقعا هم اهمیتی نداره... چون یه اتفاق رایج هست همه میدونن

دامنه سیاه مست هم؟! 

دوبار طی پیام خصوصی سؤالات شخصی پرسیدند از من! 

بنده که عادت ندارم اطلاعات خصوصی رو درز بدم و الحمدلله محتاطم در این زمینه؛ ولی اگر واقعا وبلاگشون از دسترس خودشون خارج شده، بقیه بزرگواران بیشتر مراقبت کنند در تعاملات. 

پاسخ:
عجب

لابد شاید از روابطی که پنهان داشتن میترسن منتشر بشه...

آفرین به این ناشناس و آفرین به شما با این جوابتون.

واقعا جواب خدا رو چجوری میدین شماها؟

پاسخ:
واااای
ببخشید من فکر کردم این پیام ناشناس برای مطلب "رابطه و قدرت " هست
اصلا ندیدم ذیل کدوم مطلب نوشتن این نظر رو

باور میکنید حرفم رو؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی