ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
دوشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۲۴ ب.ظ

فرشته ها چه شکلی هستن؟

پسرم شروع میکنه اسباب بازی ها رو جمع کردن و داخل سبد گذاشتن...

بهش میگم: آفرین بابا

میدونی خدا داره این کار خوب تو رو میبینه؟

و به فرشته هاش نشونت میده؟!!

 

و فرشته ها هم دارن از دیدن این کارت لذت میبرن و بهت لبخند میزنن

 

میپرسه: فرشته ها کجان؟ پس چرا من نمی بینمشون؟

میگم: توی آسمونا...

 

میگه: فرشته ها چی شکلی هستن؟ دوست دارم ببینمشون

میگم: منم دوست دارم ببینمشون...

میگه: خب چه شکلی هستن؟!!

کمی مکث میکنم...

دوست ندارم جواب سرسری بدم به این کنجکاوی بچه...

خدایا... این بچه در عالم تصویر سیر میکنه... چه تصویری بدم بهش؟!! که براش قابل درک باشه...

 

ناگهان خدا امدادش رو میرسونه و میگم:

فرشته ها شبیه مامان هستن... مخصوصا وقتی که داره نماز میخونه...

 

پسرم یه لبخند غرورآمیزی میزنه...

میگم دوست داشتی چه شکلی باشن؟

میگه: شبیه مامان و فاطمه زینب...

میگم: آره همین شکلی هستن...

 

موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۰۵
ن. .ا