ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

یک درس بزرگ!!

تمام حرف هایی که برای گفتن دارم بماند...

حال عجیب و غریبی که دارم بماند...

اما فقط این درسی که گرفتم رو خیلی مختصر بیان میکنم چون واقعا لمس کردم که این موضوع در کل سیستم یک حکومت قابل تعمیم هست:

 

1_گرفتن دزد و فاسد در هر مجموعه ای کار راحتی هست...

2_جلوی دزدی و فساد رو بستن، کار سختی هست...

3_رویه ای رو بنا بذاری که اکثریت قریب به اتفاق به دزدی و فساد فکر هم نکنن کار انسان های اولوالعزم هست... و این کار اساسی هست...

 

و انقلابی ها و هواداران انقلاب باید خودشون رو برای دسته سوم آماده کنن...

وادی، وادی راحت طلبان نیست...

 

آنجا که عقاب پر بریزد

از پشه ی لاغری چه خیزد؟!!

 

یا لطیف

ارحم عبدک الضعیف

 

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۴
ن. .ا

نظرات  (۴)

نظرات در اولین فرصت پاسخ داده خواهند شد

عید غدیرتون هم پیش پیش مبارک

سلام، حدود هشت، نه میلیون دستمه که برای امام حسینه بنظرتون چه کاری میشه انجام داد که اسم امام حسین هم توش باشه. خودم به نذری محرم فکر کردم 

پاسخ:
سلام
شما خودتون صاحب تشخیص هستید اما اگر نظر منو خواسته باشید عرضم اینه که با این پول یک یا دو نفر رو بفرستید برای پیاده روی اربعین
کسانی که تمایل دارن اما پولش رو ندارن..بدید بهشون برن اربعین...
اگر بخوان زمینی برن دو نفر میتونن با این پول برن
اگرم هوایی بخواید بفرستید فکر کنم بشه یه نفر رو فرستاد

سلام.

 

ان شاءالله آمادۀ باشیم برای تحقق دستۀ سوم.

پاسخ:
سلام
ان شاالله
آقا ان شاالله خیر هست این تغییر خانه

ممنونم، همینکارو می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی