ن والقلم و ما یسطرون

اگر تو نبینی ام ... من هم نمی بینم ام
مشخصات بلاگ

اینجا دیگر به روز نخواهد شد

در مطالب قبلی عرض کردم که در این آدرس مینویسم:

https://touresina.blog.ir/

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ

آه

من چقدر بی توفیق شدم:

دوست داشتم بابت الغارات که بچه های وبلاگ گروهی خوندن شرکت کنم... دریغ از وقت... نشد...

دوست داشتم حرف بزنم، بنویسم و اندیشه کنم و تحلیل بنویسم... نشد...

دوست داشتم دغدغه های چندین ساله ام رو دنبال کنم... نشد...

دوست داشتم "تمام" شب های محرم برم برای عزاداری... نشد...

دوست داشتم مثل گذشته تمام سحر ها رو بیدار بشم... نشد...

دوست داشتم وقتی رفتم هیئتمون، بشینم با رفقا یه گپی بزنیم... نشد...



هر چیزی که توی این سالها بنا کرده بودم و فکر میکردم خوبن و دستاورد هستن...

تمامشون دارن فرو میریزن...

حتی نماز صبح هم دیگه دوست نداره سر وقت بخونمش...

یک زمانی در سن 18 تا 25 سالگی اونقدر در موسیقی جلو رفته بودم که اون زمان به خودم میگفتم حتما در سالهای آینده فرزندانم حرف های زیادی در این زمینه از من خواهند شنید...

اما اونقدر دور شدم از این هنر که امروز خییییلی از مسائل دیگه یادم هم نمیاد...

و فرزندانم حتی نمیدونن من با چنین هنری آشنا هستم و همسرم هم فقط چند جمله ای در مورد فعالیت هام میدونن...

همه چیز در سیاه چاله ی فراموشی رفت...

الحمدلله...

من در فاصله ی یکی دو سالگی تا 40 سالگی قمری ام هستم و تمام وجودم خلاصه شده در دویدن...

یکی برگشت بهم گفت داری تک بعدی زندگی میکنی... همه زندگیت یا شده کار یا شده زن و بچه... کلا نیستی...

سکوت کردم...

چون حرف های اون وصف من نبود...

من میدونم بابت همین وقتی که گذاشتم برای نوشتن این چند خط باید تاوان پس بدم...

چون دیگرانی منتظر کار من بودن...

 

دستاورد دویدن های مکرر و ان شا الله نیت خوب داشتن یک چیز بیشتر نیست:

آه

کاش تا چهل سالگی به این آه برسم

و آه در بساط داشته باشم...

تا امروز، آه در بساطم نبود

 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۰
ن. .ا

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۰۲ ، ۲۳:۵۱ شاگرد بنّا

خدا حفظت کنه

چرخۀ تولیدِ ملّتِ امام حسین علیه السلام رو در حرکت نگه داشتن، یه هیئتِ عملیه که رزقِ تو بوده و من نه. 

وسطِ بدوبدوهات برای عزّتِ اقتصادیِ حکومتِ شیعه، نابرادری اگر برای من و خونواده‌م دعا نکنی... خصوصا زیارتِ اربعین و عاقبت بخیری. 

(به زور ازت دعا کندم ها :) )

پاسخ:
شما به اجابت نزدیک تری تا ما...
من نابرادری نمیکنم...
با وجود تفاوت روحیاتی مون قبلا هم عرض کردم باید تحملمون بکنی...
شما که به لطف امام حسین و امام رضا علیهم السلام راهی اربعین میشید...
من برای شما دعا میکنم شما هم وقتی برای اربعین رفتید برای من دعا کنید... و چند قدم به نیابت من و خانواده ام قدم بردارید...

ظاهر داستان اقتصاد ما... فرهنگ ما... سیاست ما... پیچیدگی داره... اما در واقع حلش خییییلی ساده تر از اونی هست که ما فکر میکنیم...
ما دوست داریم همه چیز رو از راه سختش حل کنیم... و این خوب نیست...

مسائل ما در حکومت دینی خیلی راحت تر از این حرفا حل میشه...
فقط ماها نمیخوایم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی